bussen schakelkabel

Gestart door VarioMaat, 14-09-2014 19:08:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VarioMaat

I.v.m. pook speling in voor -en achterwaartse richting (niet zijwaarts) ben ik op zoek naar nieuwe rubbers/nylon bussen om het geheel weer spelingsvrij en strak schakelend te krijgen.

Wie kan mij vertellen welk type bak er in een V70 tdi uit 1999 zit?

Heb op het net deze gevonden: past dat?!? http://www.europeantuningshop.nl/index.php?route=product/product&path=1663_1671_1764&product_id=5060

Arjan

Vulk

Volgens mij zijn ze van al onze roffels gelijk.
Bij de dealer zijn ze volgens mij alleen maar te bestellen met de volledige kabel erbij.

De busjes vervangen maakt wel een wereld van verschil, auto voelt veel meer solide aan.

Vulk

Ik heb er andere rubberen in gezet, gewoon nieuw rubber in vergelijking met versleten rubber is een enorm verschil.
Ik weet niet hoe die nylon dingen zich gedragen, het zou wel eens te strak kunnen worden ja.

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

EricL

Ik zou er sferische lagers in zetten, die centreren zichzelf waarbij de schakelkabel niet onder (te) hoge spanning komt te staan.

Vulk

Citaat van: VarioMaat op 15-09-2014 06:39:32
Citaat van: Vulk op 14-09-2014 21:43:39
Ik heb er andere rubberen in gezet, gewoon nieuw rubber in vergelijking met versleten rubber is een enorm verschil.
Ik weet niet hoe die nylon dingen zich gedragen, het zou wel eens te strak kunnen worden ja.
Welk nieuw rubber? Zelf gemaakt? Zijn volgens mij niet los leverbaar...

Ik geloof dat Thuur nog ergens goede exemplaren had liggen, waren niet nieuw, maar waren wel veel steviger dan die die er uitkwamen.