Afstandsbediening...

Gestart door Dennis1974, 15-09-2014 18:57:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis1974

Vraagje,

Ik heb een set V70 deurgrepen voor op mijn 850 gescoord  :eusa_dance:

Nu heb ik echter nog geen centrale vergrending dmv afstandsbediening in mijn Volvo. Weet iemand of mijn Volvo (2.5 10v MY96) dmv een simpel relais en dan de 2 afstandstandsbediening kastjes ook van centrale vergrendeling op afstand kan worden voorzien?

Ik heb mij laten vertellen dat als ik een relais heb....ik deze ergens bij het dashboardkastje kan inklikken en dat ik dan met de bijbehorende knoppenkastjes ook direct centrale vergrendeling kan hebben gezien alles voorbereid is in de auto.

Klopt dit? Ik wil nl. hier eerst een bevestiging van voordat ik een advertentie plaats bij de "Gevraagd" rubriek.

Ik heb nl. geen sleutel van de V70 grepen dus MOET een setje met 2 afstandsbedieningskastjes zien te scoren :)

Graag een reactie en alvast dank.


Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

UserID6342

Je zult, buiten de AB's om, toch ook de lengte van de pen van het LV slot moeten aanpassen.  Deze is namelijk langer als bij een 850...  Klink past er niet zo op zonder aanpassing.

Dennis1974

Ook niet als ik een handgreep ZONDER sleutel mogelijkheid erin doe? Want ik heb nl. 4 grepen zonder sleutelgat!


Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

remeeus

dat zal vast passen, maar wat ga je dan doen als je afstandsbediening leeg of stuk is....... een ruitje intikken?

vincen tdi

De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

remeeus

Citaat van: vincen tdi op 15-09-2014 20:58:00
achterklep  ;)

ja verrek daar zit ook nog een sleutelgat inderdaad

Dennis1974

Achterklep idd.... maar weet iemand ook de vraag van mij over de relais en afstandsbediening?


Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

daanium

Citaat van: vincen tdi op 15-09-2014 20:58:00
achterklep  ;)
Hoe pakken C70 eigenaren dat aan? :eusa_angel:
Ik heb ook eens zitten denken om de bestuurders handgreep 'clean' te maken.
Maar ik heb nét iets te vaak dat het alarm spontaan af gaat (er ligt niets in het muntenbakje).
Dus voorlopig maar afsluiten met de sleutel.
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

vincen tdi

Citaat van: daanium op 15-09-2014 21:35:27
Citaat van: vincen tdi op 15-09-2014 20:58:00
achterklep  ;)
Hoe pakken C70 eigenaren dat aan? :eusa_angel:
Ik heb ook eens zitten denken om de bestuurders handgreep 'clean' te maken.
Maar ik heb nét iets te vaak dat het alarm spontaan af gaat (er ligt niets in het muntenbakje).
Dus voorlopig maar afsluiten met de sleutel.
Als ik het goed herinner heeft dopie een keer deurklinken gemaakt met een soort blindplaatje over het sleutelgat dat er eventueel af kon als het nodig was
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

arjen850

Citaat van: Dennis1974 op 15-09-2014 18:57:41
Vraagje,

Ik heb een set V70 deurgrepen voor op mijn 850 gescoord  :eusa_dance:

Nu heb ik echter nog geen centrale vergrending dmv afstandsbediening in mijn Volvo. Weet iemand of mijn Volvo (2.5 10v MY96) dmv een simpel relais en dan de 2 afstandstandsbediening kastjes ook van centrale vergrendeling op afstand kan worden voorzien?

Ik heb mij laten vertellen dat als ik een relais heb....ik deze ergens bij het dashboardkastje kan inklikken en dat ik dan met de bijbehorende knoppenkastjes ook direct centrale vergrendeling kan hebben gezien alles voorbereid is in de auto.

Klopt dit? Ik wil nl. hier eerst een bevestiging van voordat ik een advertentie plaats bij de "Gevraagd" rubriek.

Ik heb nl. geen sleutel van de V70 grepen dus MOET een setje met 2 afstandsbedieningskastjes zien te scoren :)

Graag een reactie en alvast dank.

Klopt, je binnen dash kast eruit, en dan rechts tegen chassis kun je het relais kwijt, en deze is dan met een ahndzender te bedienen. Dit is geen alarm, enkel en alleen cv bediening.

UserID6342

Citaat van: Dennis1974 op 15-09-2014 20:32:34
Ook niet als ik een handgreep ZONDER sleutel mogelijkheid erin doe? Want ik heb nl. 4 grepen zonder sleutelgat!
Past gewoon Dennis !

Dennis1974

Citaat van: arjen850 op 15-09-2014 22:16:56
Klopt, je binnen dash kast eruit, en dan rechts tegen chassis kun je het relais kwijt, en deze is dan met een ahndzender te bedienen. Dit is geen alarm, enkel en alleen cv bediening.

Mooi om te horen....dan houd ik mij aanbevolen voor een Relais ic.m. 2 handzenders..... Ik moet er 2 hebben gezien ik dus grepen zonder sloten gaan monteren en zowel ik als mijn vriendin een handzender nodig heeft op de sleutelbos dan :)


Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;