Goede dealer omgeving Alphen a/d Rijn

Gestart door Marc T5, 17-01-2005 11:12:58

Vorige topic - Volgende topic

Marc T5

Hallo allemaal,
Mijn T5 moet binnenkort voor een kleine beurt naar de garage, en nu wilde ik weten of jullie toevallig garages in de omgeving Leiden of Alphen a/d Rijn weten waar ik goed geholpen word? Ik moet o.a. 2 nieuwe banden hebben, dus een garage die ook goede banden (michelin o.i.d.) monteert voor een schappelijk bedrag zou helemaal mooi meegenomen zijn.

Ik ben voor mijn laatste grote beurt naar Baars in Leiderdorp geweest, maar dat vond ik nogal erg prijzig allemaal. En het feit dat ik 65 euro moest betalen voor een huur-auto omdat ik geen leen-auto meekreeg droeg daar uiteraard ook aan bij...

Iemand tips?
Alvast bedankt!

Boom

Lid worden van de Volvo850 club en dan naar een vestigning van Hooftman gaan. Zit in Waddinxveen, Woerden, Schoonhoven en Alphen a/d Rijn ;) Erg vriendelijke mensen. Ben laatst in Waddinxveen geweest voor een uitlaat. Monteren duurde 20 minuten langer, maar dat werd niet doorberekend. Top service daar.
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Volvomarnix

Try Niham in den Haag. (forepark)

Doen absoluut hun best voor je en je kunt vragen/zeggen wat voor banden je onder je auto wenst.

daytonawim

Hooftman in waddixveen staat goed aangeschreven :-)

Marc T5

Ah dat klinkt goed.
Ik ben nog geen lid van de 850 club, maar ik begrijp dat je als lid korting krijgt o.i.d. bij Hooftman? En het is neem ik aan toch normaal dat je een leen-auto meekrijgt bij de Volvo dealer? Al is het een 340, dat maakt me niet uit...

Amieke850

Hazerswoude Rijndijk: Volvo Van Velzen. Heb ik mijn 850 gekocht en is 'mijn' garage, naar volle tevredenheid.

Kreeg vorige week leenauto mee voor 7,50.

Walter

Citaat van: Marc T5 op 17-01-2005 12:12:45
Ah dat klinkt goed.
Ik ben nog geen lid van de 850 club, maar ik begrijp dat je als lid korting krijgt o.i.d. bij Hooftman? En het is neem ik aan toch normaal dat je een leen-auto meekrijgt bij de Volvo dealer? Al is het een 340, dat maakt me niet uit...

Hej Marc,

De clubkorting is van toepassing bij het afhalen van onderdelen. En helaas hebben ook wij geen leenauto's. Huurauto S/V40 kost 50 eu met 100 km vrij. Blijf je ver onder die 100 km dan is er een andere voordeligere optie voorhanden. Het hangt er ook vanaf waar je heen moet. We kunnen mensen wegbrengen (binnen het redelijke uiteraard), de auto ophalen of je kan een leenfiets meenemen (die hebben we dan weer wel)

groet,

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

daytonawim

Niet te veel reklame maken he Walter :-)

Walter

daarom had ik gewacht tot iemand onze naam liet vallen  ;) :-X

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

RonnieDuck

Ja Hooftman Alphen aan de Rijn!!!!

Helemaal tevreden met die lui, ik rij er een kleine 25km voor om en laat daarbij o.a. Baars in hoofddorp links liggen.
Een zo'n huurauto kost wel wat maar een dagje S60 rijden is wel leuk hoor!!!!!!

Mvg Ronald
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

daytonawim

Ronald, jij hebt een " witte platvoet " gehaald bij walter hoor :-)  

joliho t5

Hooftman in Waddinxveen. Werken gewoon zeer vriendelijke en zeer vakbekwame mensen (excl. Walter ;D).

Maarruh, dat geldt ook wel voor Alphen hoor. En schoonhoven en Woerden, maar Waddinxveen is het toefje slagroom!!

R.Bijl

Ik hoef al niets meer te zeggen,alles is al gezegd ;D

Grt.Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Walter

Citaat van: joliho t5 op 17-01-2005 22:40:22
Hooftman in Waddinxveen. Werken gewoon zeer vriendelijke en zeer vakbekwame mensen (excl. Walter ;D).

Maarruh, dat geldt ook wel voor Alphen hoor. En schoonhoven en Woerden, maar Waddinxveen is het toefje slagroom!!

Fijne collega, wacht maar in de pauze ga ik je ff dartles geven  :P

Er hangen hier heel wat klanten rond, dat is wel duidelijk.

Facta non verba

Marc T5

Mijn dank is groot voor alle tips! Ik ben even bij Hooftman in Alphen langs geweest, maar ze hadden helaas geen plek meer voor mijn last-minute APK (ik ga volgende week al op wintersport).

Maar wel mooie gelegenheid om de S60R even van dichtbij te bekijken, dus was geen verspilde tijd :-)
Kleine beurt is bijna zover, dus dan zorg ik wel dat ik bijtijds een afspraak maak.