Hallo allemaal, ben Tim uit alkmaar

Gestart door s70alkmaar, 10-09-2014 23:31:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

s70alkmaar

Nou ik ben dus Tim, woon in Alkmaar, en rij tegenwoordig in de ex van Henk (de duikboot)
Foto's heb ik nog niet op me pc staan, en ik weet nog niet precies hoe het werkt op het forum. Maar jullie kennen hem vast al wel:)
Ik heb vorige week een partnerruil gedaan ;)
Henk rijdt nu dan ook in de Zwarte R (Blackie)
Een forum is voor mij helemaal nieuw, dus moet er een beetje aan wennen met plaatsen van berichten etc....
Verder heb ik niet veel te vertellen over de auto, omdat dat al uitgebreid gedaan is.

cornelis-b

#1
Hoi Tim,

Leuk dat je je ook hebt aangemeld op het forum en ik hoop van harte dat je het vervolg van de Duikboot hier gaat bijhouden. Zoals ik je verteld heb zou je contact op kunnen nemen met Sebastiaan Schutten als je nog meer power wilt http://www.volvo850forum.nl/index.php?action=profile;u=3984

Met "Blackie" gaat het ook helemaal goed komen een beetje werk maar dat was voorzien, kijk maar uit dat er geen olifant op het dak van de S70R look-a-like schijt ;D ;D

Partnerruil ik vind hem leuk gevonden  :) :)
auto is ook je partner
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

EricL

Welkom Tim,

Een hele mooie S70 heb je daar, waar al het nodige aan is gedaan!
Heel veel plezierige km's toegewenst en we zien de updates tzt  wel verschijnen.  :)

kulk

Welkom!

Leuk dat deze auto weer op het forum is!

V70geRwin

Hoi Tim welkom met je mooie S.
Veel plezier ermee  :eusa_clap:

KW-speed

Heey tim leuk dat je je ook aangemeld heb jonge!

Mvg, Kylian
1. C70 2.5T "98

robin-850-92

Hey Tim, welkom hier! Wie weet kom ik je nog eens tegen op de ring alkmaar woon namelijk ook in alkmaar.

Mvg, Robin