Groeten uit Australië

Gestart door AshDVS, 22-09-2014 11:08:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

AshDVS

Hallo , mijn naam is Ash .
Ik kom uit Geelong , in Australië .

Ik heb wat familie in Nederland, maar ik niet spreken nederlands . Ik gebruik google translate , dus hopelijk mijn nederlands is ok .

Ik heb verschillende volvos gehad -
1979 245 automatische
1979 245 manual
1990 240 sedan , handleiding ( gebruikt voor circuitdagen )
1995 850T5 wagon automaat
1997 S70T5 handleiding
1998 V70T5 automatische *

De V70 is ons huidige project auto -


dielie850

Hallo Ash.
Welkom :D
Zijn de Volvo's in australie amerikaanse uitvoeringen?
Groeten Jeroen.

Walter

Denk het niet Dielie, dan zou het stuur aan de verkeerde kant zitten. Welkom! Is de V70 een AWD of komt er een dubbele uitlaat onder? grappig dat Google de handbak (manual transmission) vertaald naar handleiding

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

AshDVS

Nee, we hebben de juiste Volvo's hier.
Wezen, onze auto's zijn dezelfde als de Europese-spec auto's, behalve wij hebben minder en sommige iets andere bekleding en interieur variaties.

kulk

#4
More pics would be great! ;)

Edit: je wilt Nederlands leren zie ik  ;D

Meer foto's!!!! ;)

AshDVS

Nee, de auto op de foto is FWD V70T5.
Het heeft V70R voor en achter bumper bar - ik nog steeds niet achterom maakte het uitlaatsysteem al, dus de rechterkant uitlaat is leeg.

Het heeft ook V70R dash cluster en V70XC grille.

Opschorting is nog niet klaar als ik wacht op een aantal zeehonden zo aankomen dat we de Ohlins voorste veerpoten kunnen herbouwen.

petrolhead

Even gekeken waar Geelong ligt; vlak in de buurt van Melbourne.

AshDVS

Een reden voor het samenvoegen van het forum is, zodat ik kan verbeteren mijn nederlands - het zal e-mails naar familie (op mijn vrouws kant) makkelijker te maken en het is leuk om met mensen in hun eigen taal te spreken.

Het kan makkelijker op een Volvo-forum zijn om Nederlands te leren als ik begrijp het onderwerp en kan zien wat mijn woorden om te zetten naar.

Ik hoop dat ik kan stoppen met het gebruik van Google vertalen uiteindelijk.

AshDVS

Citaat van: petrolhead op 22-09-2014 12:28:01
Even gekeken waar Geelong ligt; vlak in de buurt van Melbourne.

80kms.
1 uur reizen, een beetje minder in het weekend.

dielie850

Citaat van: Walter op 22-09-2014 12:20:43
Denk het niet Dielie, dan zou het stuur aan de verkeerde kant zitten. Welkom! Is de V70 een AWD of komt er een dubbele uitlaat onder? grappig dat Google de handbak (manual transmission) vertaald naar handleiding
Dat van het stuur wist ik naar bedoelde koplampen/knipperlichten en tellerhuis ;D

FGG

Welkom op 't Forum, Ash.

Ziet er strak uit (benieuwd hoe Google Translate dat vertaald), die V70.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

AshDVS

Citaat van: FGG op 22-09-2014 12:43:57
Welkom op 't Forum, Ash.

Ziet er strak uit (benieuwd hoe Google Translate dat vertaald), die V70.

FGG

Dank je wel!

Uw Nederlands -> Engels google vertaling is zo eenvoudig te begrijpen als mijn Engels -> Nederlands google vertaling.
Kunnen er enkele vreemde woorden, maar het lijkt te werken ok.

We bezochten mijn vrouw familie in eind 2012 Wij hopen om misschien terug te gaan volgend jaar - ik hoop dat we kunnen gaan naar Assen voor de MotoGP tijdens ons bezoek want er zijn een aantal familieleden in Roden, die te ver isnt.

volvobug

Haha, leuk dit  :D. Welkom hier!

Citaat van: AshDVS op 22-09-2014 12:27:44
....  Opschorting is nog niet klaar als ik wacht op een aantal zeehonden zo aankomen dat we de Ohlins voorste veerpoten kunnen herbouwen.

Ben wel benieuwd wat je met die zeehonden gaat doen  ;D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

10klepper

Seals / zeehonden, ik snap dat translate wel...  :eusa_wall: ;D

Anyway, G'day mate!

Mooie V70, best een zeldzame  verschijning daar down under. Ik heb een jaar in Australië vertoefd en het hele land doorkruist in een Suzuki Sierra. Een Volvo 850 of V70classic ben ik niet veel tegengekomen.
Veel succes met je project! 

'99 V70 dop 2.5 10v aut, +/- 333333km, Propus, Comet, IPD, Bilstein, Intrax -4cm, sc901 Dolby surround, ha7400, Dynaudio,  C70 koplampen,  XC-grille, 302 remmen

henry classic v70

Nice, down under op 't forum :eusa_clap:
Welkom natuurlijk ;D
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4