Waar ga jij heen op vakantie in 2015?

Gestart door elianmars, 09-10-2014 23:20:56

Vorige topic - Volgende topic

daanium

Wij willen met de dagen van carnaval naar Engeland gaan, in de Volvo ;D
In de zomervakantie willen we graag naar Griekenland, met de Volvo (naar het vliegveld :P)
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

CarolineB

Citaat van: rifwachter op 30-12-2014 22:36:18

Mij te ver om alleen te rijden. Rick is nog niet eens begonnen met rijles....
Mocht het fout gaan met mijn nek, heb ik een uitdaging zoals je wel weet.

In geval van nood zal de ANWB toch wel helpen?   

[/quote]

Denk niet dat de ANWB helpt als het onderweg fout gaat met mijn nek (duizelig etc). En de afstand is te ver, 2 jaar geleden grotendeels alleen gereden vanuit Oostenrijk. Dat ging redelijk met zo'n nek-reis-kussentje in mijn nek ter ondersteuning. Die ligt nu standaard in mijn auto.

rifwachter

Citaat van: CarolineB op 30-12-2014 22:58:42
Citaat van: rifwachter op 30-12-2014 22:36:18

In geval van nood zal de ANWB toch wel helpen?   

Denk niet dat de ANWB helpt als het onderweg fout gaat met mijn nek (duizelig etc). En de afstand is te ver, 2 jaar geleden grotendeels alleen gereden vanuit Oostenrijk. Dat ging redelijk met zo'n nek-reis-kussentje in mijn nek ter ondersteuning. Die ligt nu standaard in mijn auto.
[/quote]

Ik snap dat je heel voorzichtig hier mee bent, ik heb ANWB met buitenland, en daar staat in dat in geval van nood, en er is geen andere bestuurder in de auto aanwezig dat de ANWB voor een oplossing gaat zorgen.  Ik heb dit eens uitgezocht, mijn ex vriendin kon ook niet meer autorijden, en mijn vraag was toen ook wat als er onderweg iets met mij gebeurd.

Maar zeker met kinderen wil je dat risico zeker niet nemen.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Taranis

Citaat van: Sbv op 10-10-2014 08:29:27
Wij nog geen idee waarheen. Noordkaap in de zomer lijkt me wel leuk, maar vrees dat ik dan alleen moet  :eusa_shifty:

Nee hoor maar dan wel per cabrio (met het dak omlaag welteverstaan). Staat bij mij ook heel hoog op de verlanglijst.

Waarheen in 2015 nog geen idee maar gezien ik nu telkens mijn zin door heb kunnen drijven en met de auto heb kunnen gaan, vrees ik dat we nu een keer tig uren gaan wachten om in een vliegtuig te mogen stappen, in een vliegtuig te wachten, op een overstap te wachten, nog een keer in een vliegtuig te wachten, op de bagage te wachten, op openbaar vervoer of huurauto of taxi te wachten.... en nog een keer terug ook :P

BBS

Volvoloos....

Sbv

Citaat van: Taranis op 31-12-2014 00:02:49
Wij nog geen idee waarheen. Noordkaap in de zomer lijkt me wel leuk, maar vrees dat ik dan alleen moet  :eusa_shifty:

Nee hoor maar dan wel per cabrio (met het dak omlaag welteverstaan). Staat bij mij ook heel hoog op de verlanglijst.

Waarheen in 2015 nog geen idee maar gezien ik nu telkens mijn zin door heb kunnen drijven en met de auto heb kunnen gaan, vrees ik dat we nu een keer tig uren gaan wachten om in een vliegtuig te mogen stappen, in een vliegtuig te wachten, op een overstap te wachten, nog een keer in een vliegtuig te wachten, op de bagage te wachten, op openbaar vervoer of huurauto of taxi te wachten.... en nog een keer terug ook :P
Misschien maar een keer inplannen dan. Gelijk ook Tarifa doen dan ?

Marc O.

Citaat van: Sbv op 31-12-2014 08:08:46
Citaat van: Taranis op 31-12-2014 00:02:49

Misschien maar een keer inplannen dan. Gelijk ook Tarifa doen dan ?

Tarifa is geen zak aan. Leuk om effe in het zuidelijkste puntje van Spanje te zijn geweest, maar daarna lekker door naar Gibraltar.

Oh, ik ga trouwens mee ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Tarifa weet ik al van mijn ouders, was meer van een noordelijke punt van europa naar een Zuidelijke punt van europa. Oost-West komt dan misschien oooooit ook wel een keer  ;D

Marc O.

Hangt af van jouw definitie van 'oost' ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

CarolineB

Citaat van: rifwachter op 30-12-2014 23:25:07
Citaat van: CarolineB op 30-12-2014 22:58:42

Ik snap dat je heel voorzichtig hier mee bent, ik heb ANWB met buitenland, en daar staat in dat in geval van nood, en er is geen andere bestuurder in de auto aanwezig dat de ANWB voor een oplossing gaat zorgen.  Ik heb dit eens uitgezocht, mijn ex vriendin kon ook niet meer autorijden, en mijn vraag was toen ook wat als er onderweg iets met mij gebeurd.

Maar zeker met kinderen wil je dat risico zeker niet nemen.

Ik heb in 2015 geen buitenland in mijn ANWB pakket, je schijnt dat per vakantie aan/uit te kunnen zetten.

On topic: als ik volgende week akkoord krijg om de voorjaarsvakantie vrij te hebben, ga ik een midweek boeken in een 'hondenbungalow'. Gaat de hond mee, altijd geroepen 'de hond gaat niet mee'. Maar jemig wat beginnen de kinderen na 2 dagen al te zeuren om de hond.....
Mocht Hongarije lukken deze zomer is het vast geen probleem om even Beau te missen, de vrienden hebben 3 honden ;)

Walter

Citaat van: Sbv op 31-12-2014 08:13:29
Tarifa weet ik al van mijn ouders, was meer van een noordelijke punt van europa naar een Zuidelijke punt van europa. Oost-West komt dan misschien oooooit ook wel een keer  ;D

zuid-west punt ook goed Sander? https://maps.google.nl/maps?q=cabo+san+vicente+portugal&hq=cabo+san+vicente+portugal&radius=15000&t=h&z=16 Moeite waard, mooie indrukwekkende klif

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

rifwachter

[/quote]

On topic: als ik volgende week akkoord krijg om de voorjaarsvakantie vrij te hebben, ga ik een midweek boeken in een 'hondenbungalow'. Gaat de hond mee, altijd geroepen 'de hond gaat niet mee'. Maar jemig wat beginnen de kinderen na 2 dagen al te zeuren om de hond.....
Mocht Hongarije lukken deze zomer is het vast geen probleem om even Beau te missen, de vrienden hebben 3 honden ;)
[/quote]

Tuurlijk, de hond hoort gewoon bij je gezin.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

CarolineB

Citaat van: rifwachter op 31-12-2014 12:41:04

:eusa_snooty: niet tijdens vakanties, maar goed het is 3 tegen 1.
En ik ben in die vakantie niet degene van het vroege ochtendrondje

rifwachter

Citaat van: CarolineB op 31-12-2014 13:28:50
Citaat van: rifwachter op 31-12-2014 12:41:04

:eusa_snooty: niet tijdens vakanties, maar goed het is 3 tegen 1.
En ik ben in die vakantie niet degene van het vroege ochtendrondje

;D

marcelV70R

Citaat van: CarolineB op 30-12-2014 22:25:02
Citaat van: marcelV70R op 30-12-2014 19:48:40
Citaat van: CarolineB op 17-12-2014 19:12:12
Ik hoop van de zomer met de kinderen naar Hongarije te gaan.
Alleen niet met de auto maar met het vliegtuig.
Maar eerst afwachten of de vrienden waar wij dan heen gaan de verbouwing af hebben, voordat ik tickets ga regelen.

durf je niet aan met toet!!

chauffeur erbij zoeken!! ;D

Marcel