Even voorstellen

Gestart door OvlovT5R, 20-01-2005 18:23:14

Vorige topic - Volgende topic

Yackall

Citaat van: OvlovT5R op 20-01-2005 18:23:14

Maar aangezien er eind maart een ter wereld gaat komen wordt de corsa een beetje onhandig en klein. En dat gehobbel zal ook wel niet bijdragen tot meer comfort voor moeder en kind. Daarom wil ik wat groters, stabielers en veiligers gaan rijden.

Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding. Life as you know it will seize to exist.  ;D

En gefeliciteerd met de keuze om een ovlov te gaan kopen. Groter, stabieler en veiliger. En sneller?  ;)

Denk trouwens dat het verschil tussen een T-5R, 850R of V70R op het emotionele vlak ligt. Performance- en uitrustingstechnisch zit er niet veel verschil in. Je zult zien dat alle T-5R eigenaren het ook steevast over de T-5R en de 'gewone' R(en) hebben. Geeft de state-of-mind wel weer, denk ik.   ;)

OvlovT5R

Thanx.

Ja vermoeden had ik eigenlijk al wel, maar misschien waren er toch wat technische aanpassingen/verbeteringen en/of kwa accessoires o.i.d. En de T-5R blijft natuurlijk altijd specialer. Kan bijna niet wachten om er mee te gaan sturen maar ja, moet nog ff geduld hebben.

En wat betreft die Maxi Cosi, is dat zo erg met die gordels dan? Zal toch wel meevallen. En voorlopig moet ik het nog steeds met de corsa doen helaas, die is nog niet verkocht, dus dat gordelprobleem (mits dat er is  ;)) daar heb ik nog ff geen last van.

Greetz. 8)

fearless

Hey ik lees dit topic nu voor het eerst, ten eerste welkom hier. En ten tweede, die Corsa ziet er zeker niet verkeerd uit, helemaal niet met zo'n calibra blok er in. Maar zoals de meesten het wel met mij eens zouden zijn: HET IS NATUURLIJK GEEN VOLVO.  ;D ;)

OvlovT5R

Citaat van: fearless op 20-02-2005 19:08:41
Hey ik lees dit topic nu voor het eerst, ten eerste welkom hier. En ten tweede, die Corsa ziet er zeker niet verkeerd uit, helemaal niet met zo'n calibra blok er in. Maar zoals de meesten het wel met mij eens zouden zijn: HET IS NATUURLIJK GEEN VOLVO.  ;D ;)

Thanx. Enne ja daar moet ik je toch echt gelijk in geven. Wilde eigenlijk eerst een Omega kopen (sedan of station) want opel bevalt me op zich prima. Maar ben toch ook ff gaan rondneuzen naar wat andere "gezins"-auto's. En weet niet meer hoe het is gekomen, maar ben toen toch bij een oude liefde beland. Had jaren terug graag een T-5R gereden, maar ja de prijs he ;). Ik hou niet zo van standaard auto's, heb liever iets wat niet iedereen zomaar voor de deur kan hebben staan. Nu kan dat met een Omega ook wel maar dan moet je er ff en paar euro's inpompen om hem apart te maken. De T-5R is naast een dikke, mooie wagen ook kant en klaar. Die zie je niet zomaar op iedere straathoek. Dus heb ik voor Volvo gekozen ;D. Maar de Opelliefde blijft gewoon. Als deze verkocht is en de volvo op de oprit staat komt er weer een project-corsa bij ;)

Greetz. 8)