forumtransport van vlissingen naar maastricht

Gestart door blastaway, 10-11-2014 23:12:39

Vorige topic - Volgende topic

blastaway

Wie o wie komt binnenkort in Vlissingen en komt richting Maastricht
Ik heb 2 spatborden voor de t-5r in dop gevonden die ik graag deze kant op wilde hebben.

Groeten

Sven
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

Vulk

Mochten ze van Vlissingen meer richting Kortrijk - Roeselare geraken, dan kan ik ze wel meenemen naar Maastricht.

widebody

Vanaf Breda en omgeving(Roosendaal) geen probleem, maar in Zeeland hebben we geen klanten (meer) zitten.
Kan alleen geen woonwijken in met de DikkeDaf  ;D. Iemand zal ze dusmoeten brengen, plaats en tijd in overleg dan.
En van bij mij naar Maastricht is geen probleem :eusa_whistle:.

)()()sT

Kom je gewoon ff met je dikke DAF dat kleine dijkje op.

;D

blastaway

Thanx all!
Ik ga de heer eens benaderen of daar opties zijn.

@Joost: Er staat geen verbod, maar weet dat met de verbouwing cementwagens en levering stenen etc gewoon de dijk zijn opgereden. Daardoor is de weg denk ik een beetje bol geworden :-)
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005

pwberg

Als het vanuit Vlissingen naar Bergen op Zoom komt, regel ik wel dat het bij widebody terecht komt
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

widebody

Citaat van: pwberg op 11-11-2014 16:15:40
Als het vanuit Vlissingen naar Bergen op Zoom komt, regel ik wel dat het bij widebody terecht komt

Komt goed, Pascal. Regelen we wel ff!

blastaway

Verkoper is niet zo meewerkend. Woont, werkt en blijft in Vlissingen.
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005

pwberg

Geen medeforummers in of nabij Vlissingen?
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

widebody

Ronald woont toch een stukje die kant op? Of ben ik nu erg in de war :eusa_whistle:?

JvW

Ik woon in Vlissingen en rijdt tweemaal per week langs Bergen op Zoom (richting Rotterdam, specifieker Pernis).
Als de twee spatborden in een Octavia vervoerd mogen worden, dan hoor ik het wel.

pwberg

Citaat van: JvW op 12-11-2014 08:26:44
Ik woon in Vlissingen en rijdt tweemaal per week langs Bergen op Zoom (richting Rotterdam, specifieker Pernis).
Als de twee spatborden in een Octavia vervoerd mogen worden, dan hoor ik het wel.

Hoe laat kom je langs BoZ? Ik ben dagelijks rond 15.30 uur thuis. De tijd overdag besteed ik vlakbij Pernis, te weten in de Botlek. Wellicht dat daar ook mogelijkheden liggen.
(\_/)
(O.o)

JvW

Aanstaande vrijdag wordt dat tussen 16:00 en 16:30.
Volgende week woensdag tussen 17:30 en 18:00.

Ik ben die dagen overdag te vinden aan het Tankhoofd in Vondelingenplaat (achter Shell Pernis). Je zou ze dan ook voor vertrek richting huis op kunnen halen.

Als ik ze af moet geven in Bergen op Zoom, dan heeft volgende week woensdag wel de voorkeur overigens.

pwberg

Citaat van: JvW op 12-11-2014 16:33:30
Aanstaande vrijdag wordt dat tussen 16:00 en 16:30.
Volgende week woensdag tussen 17:30 en 18:00.

Ik ben die dagen overdag te vinden aan het Tankhoofd in Vondelingenplaat (achter Shell Pernis). Je zou ze dan ook voor vertrek richting huis op kunnen halen.

Als ik ze af moet geven in Bergen op Zoom, dan heeft volgende week woensdag wel de voorkeur overigens.

Kan ze moeilijk tot niet ophalen ivm niet privé mogen rijden met mijn huidige bedrijfsauto.

Laat TS het eerst maar regelen met de verkoper, volgende week woensdag afgeven is geen probleem.

Regel ik daarna wel met widebody dat ze bij hem terecht komen.
(\_/)
(O.o)

JvW

Snap ik helemaal.

@blastaway: ik hoor wel van je of ik de spatborden op kan halen in Vlissingen.