Rijk of niet rijk?

Gestart door Fred korn, 17-11-2014 16:29:26

Vorige topic - Volgende topic

Snellebaksteen

Hier hetzelfde. Een zwarte V70N wordt nog steeds als een sjieke, dure en representatieve wagen gezien.
Veel mensen gaan er gewoon van uit dat het een auto van de zaak is "want zo'n wagen is veel te duur om privé te rijden".

Ik zeg dan: "Ik rij de auto privé maar over het prijskaartje laat ik me liever niet uit".
;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Fred korn

Citaat van: henry classic v70 op 17-11-2014 16:39:37
Klopt Fred "toe maar weer, dikke bak zeg" of "nou gaat wel goed zeker" hoor ik ook al de afgelopen 5-6 jaar...
Enige wat ik dan doe is lekker glimlachen, is ook meer een bevestiging dat ik mijn wagen netjes onderhoud en ervoor zorg dat íe meestal mooi schoon is ;)

Juist Henry,ik laat ze ook maar in die waan want ik moet er wel om lachen en heel soms ga ik er in mee. ;D

Fred korn

Citaat van: Piet op 17-11-2014 17:09:16
Nog nooit gehoord in die 17 jaar dat in mijn 850R rondrij.

Woon je zeker in een 'dure' buurt? ;D

Fred korn

Citaat van: Johann op 17-11-2014 17:11:47
S80 is natuurlijk ook een bobo auto.

Euhhh ik niet hoor. ;)

Fred korn

Citaat van: BBS op 17-11-2014 17:20:32
Maar jonge mensen ook hoor.... Ik hoor hier ook vaak zat van: Geld teveel, dikke bak, en dat doet maar....

Laat maar lullen, ik weet wel beter. Maar ik krijg wel het idee dat mensen "status" hangen aan een Volvo dan aan die meuk van VAG of die andere exoten...

Ja dat bedoel ik,hier in de buurt valt het mij op dat veel zogenaamde rijkelui zoals ik ze noem een Volvo hebben,misschien dat het daar aan ligt dat mensen denken dat je goed in je slappe was zit als je een Volvo hebt,ook al is deze 17 jaar oud zoals mijn V70 was.

Fred korn

Citaat van: MarcoV op 17-11-2014 17:24:10
Als mensen mij vragen, is dat nou niet duur zo'n volvo antwoord ik met " ja zeker wel ".  ;D

MarcoV

Ja is ook een goeie. ;D

NielZ3qp

Neuh, geen last van behalve dat mensen soms vragen of ik in auto's handel ;D

Nou straalt een oude Volvo imho ook niet echt welvaart uit, mensen denk wel dat je poen hebt als je met een 14 jaar oude BMW cabrio aan komt zetten of een BMW Z3 die toch ook niet echt duur meer zijn en vaak veel goedkoper dan de Suzuki Swift van slechts een paar jaar oud die men zelf rijdt (is mijn ervaring).
V70 Classic T5 Los Pollos Hermanos Edition is niet meer...

rpakuypers

Ik heb jarenlang van ex-vrienden en dito schoonfamilie moeten horen dat ik nergens geld voor had en alleen maar in "dikke" Volvo's (740-GL, 740 turbo, 760 turbo, 760 GLE, 940 TDIC en V70TDI) reed. Ik heb in het begin nog geprobeerd ze ervan te overtuigen dat zowel mijn afschrijving als ook mijn onderhoudskosten (omdat ik veel zelf doe) een fractie zijn van de kosten die zij op jaarbasis hebben maar daar ben ik mee gestopt. Het zal me mijn derrière oxideren wat een ander van mijn auto vindt, ik ben blij met mijn bijna 18 jarige 850 en pieker er niet over om mezelf in zo'n eco ding te vouwen  :P

Groet,
Roger

heutink

???
bij dit soort vraagstellingen verwijs ik altijd naar:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Piramide_van_Maslow

8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

V70geRwin

Citaat van: heutink op 17-11-2014 19:15:33
???

8)

Staat geen Volvo in je pyramide  :eusa_doh:

volvobug

Citaat van: V70geRwin op 17-11-2014 19:32:25
???

8)

Is toch tegenwoordig zo:

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

leons850

Citaat van: volvobug op 17-11-2014 19:47:09
Citaat van: V70geRwin op 17-11-2014 19:32:25
???

8)

Is toch tegenwoordig zo:

http://cdn.alt.pics/wp-content/uploads/wifi-maslow-needs-pyramid.png

Heb jij nog geen 4G Ruud?
Mijn data abonnement is inmiddels sneller dat het wifi op bv mijn werk. ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

volvobug

Soms wel, soms geen 4G en tussen Arnhem en de A12 (afrit Oosterbeek) mag ik blij zijn als dat k@t T-Mobile gprs heeft  >:( maar voor alle aflopende abonnementen op de zaak stappen we over naar Vodafone meen ik.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

leons850

Citaat van: volvobug op 17-11-2014 19:51:55
Soms wel, soms geen 4G en tussen Arnhem en de A12 (afrit Oosterbeek) mag ik blij zijn als dat k@t T-Mobile gprs heeft  >:( maar voor alle aflopende abonnementen op de zaak stappen we over naar Vodafone meen ik.

Haha keurig.
Vodafone heb ik ook bevalt prima.
Op een galaxy s4 ook lekker snel.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Lunadust

Ik mag al in mijn handen klappen als ik hier gewoon telefoonnetwerk van KPNiks heb.

Wifi is basis maar wel stabiel.
99% van de tijd is bellen hier onmogelijk.
Techneut, geen dichter.