Rijk of niet rijk?

Gestart door Fred korn, 17-11-2014 16:29:26

Vorige topic - Volgende topic

Fred korn

Hebben jullie dit nou ook dat sinds je een Volvo hebt je wordt aangezien alsof je goed in je slappe was zit?

Eerst kreeg ik al de nodige opmerkingen met mijn V70 dat er gezegd wordt..........je kunt zien waar het geld zit.
De V70 is naar mijn dochter gegaan en ook zij krijgt het één en ander te horen over het 'dure' bezit van een Volvo.

Nu heb ik een S80 en stond vanmorgen bij de wasstraat om hem even schoon te spuiten,een stukje verder stond een jong stel hun kleine autootje te poetsen waarbij de één tegen de ander zei..........kijk daar heb je weer zo'n bobo toen ze naar mijn auto keken.
Ik heb er wel om moeten lachen hoor,ze moesten eens weten. ;D

leons850

Dit blijf je toch houden.
Ik heb dat met mijn 24 jaar ook een beetje met mijn S70, op mijn werk hoor ik het ook wel eens.
Tevens hoor ik ook vaak ouwe lullen bak, dit vind ik niet erg. Als ik de kans krijg weten ze daarna wel beter. ;D

Maar begrijp wel dat het inderdaad wel eens vervelend kan zijn.
Meestal werkt het als ik zeg dat het een 16 jaar oud hok is.  :eusa_whistle:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

)()()sT

Ik denk eerder dat mensen die ik tref denken: kijk hem daar weer stumperen met zijn 16 jaar oude hokken.

;D

leons850

Citaat van: )()()sT op 17-11-2014 16:35:39
Ik denk eerder dat mensen die ik tref denken: kijk hem daar weer stumperen met zijn 16 jaar oude hokken.

;D

Zou dat ons leeftijdsverschil zijn. ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

henry classic v70

Klopt Fred "toe maar weer, dikke bak zeg" of "nou gaat wel goed zeker" hoor ik ook al de afgelopen 5-6 jaar...
Enige wat ik dan doe is lekker glimlachen, is ook meer een bevestiging dat ik mijn wagen netjes onderhoud en ervoor zorg dat íe meestal mooi schoon is ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

henry classic v70

Citaat van: )()()sT op 17-11-2014 16:35:39

;D

Vergeet niet dat die oude hokken wel tijdloos zijn Joost.. :eusa_dance:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Lunadust

Hmmm,

Ik heb 2 van die dure ouwe hokken..
En idd, de buurman doet wel zuur...
Techneut, geen dichter.

Spin!

Herkenbaar... zeker gezien het complete wagenpark. Zwarte V70N maakt ook wel wat los bij mensen. De CY ook als ik hem even buiten heb staan. Bekende/herkenbare uitspraken zijn:
- groeien ze hier ofzo?
- verzamel je ze?
- auto van de zaak?
- Oh ik dacht dat die van je vader was (ik ben 33 eikeltje)
- knap je ze op voor de verkoop?
- nieuwe baan?
- heb je wéér een ander (nou weet ik niet zeker of ze de auto bedoelen)

www.vm-parts.nl

Piet

Citaat van: Fred korn op 17-11-2014 16:29:26
Hebben jullie dit nou ook dat sinds je een Volvo hebt je wordt aangezien alsof je goed in je slappe was zit?

Eerst kreeg ik al de nodige opmerkingen met mijn V70 dat er gezegd wordt..........je kunt zien waar het geld zit.
De V70 is naar mijn dochter gegaan en ook zij krijgt het één en ander te horen over het 'dure' bezit van een Volvo.

Nu heb ik een S80 en stond vanmorgen bij de wasstraat om hem even schoon te spuiten,een stukje verder stond een jong stel hun kleine autootje te poetsen waarbij de één tegen de ander zei..........kijk daar heb je weer zo'n bobo toen ze naar mijn auto keken.
Ik heb er wel om moeten lachen hoor,ze moesten eens weten. ;D

Nog nooit gehoord in die 17 jaar dat in mijn 850R rondrij.

Johann

S80 is natuurlijk ook een bobo auto.

V70R^2

Raar verhaal, volvo is helemaal niet duur en al zeker geen auto die je voor status aanschaft.

Ik hoor alleen maar waarom van een dikke bmw + audi naar zo'n volvo.. Terwijl die audi een karige 2.0tdi s-line was en ik nu meer comfort en 2x de peekaas's heb :D

UserID25761

Vooral oudere mensen denken dat je schathemeltje rijk bent  :eusa_angel:

BBS

Maar jonge mensen ook hoor.... Ik hoor hier ook vaak zat van: Geld teveel, dikke bak, en dat doet maar....

Laat maar lullen, ik weet wel beter. Maar ik krijg wel het idee dat mensen "status" hangen aan een Volvo dan aan die meuk van VAG of die andere exoten...
Volvoloos....

MarcoV

Als mensen mij vragen, is dat nou niet duur zo'n volvo antwoord ik met " ja zeker wel ".  ;D

MarcoV

TonV70R

Allemaal lekker laten denken ;D ;D
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022