C70 18T + injectoren nodig?

Gestart door c70_ibo, 18-11-2014 20:33:12

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: V70R^2 op 04-12-2014 13:47:26
Ach, snelheid went :) heb je 200pk dan wil je na een paar maanden er 300, heb je er 300 en kom je een m3 tegen, dan wil je 400pk ;D

Dat heb ik toch niet. Ik geniet nog altijd volop van de (bijna) 330 pk van mijn karretje en vind het genoeg. Het kan altijd sneller en gekker, maar het houdt voor mij een keertje op.

V70R^2

Citaat van: elianmars op 13-12-2014 00:23:57

Dat heb ik toch niet. Ik geniet nog altijd volop van de (bijna) 330 pk van mijn karretje en vind het genoeg. Het kan altijd sneller en gekker, maar het houdt voor mij een keertje op.

330pk is natuurlijk veel meer dan wat "nodig" is. De gemiddelde mobilist zou 330pk niet eens fatsoenlijk kwijt kunnen.. :)

Wij rijden met een classic R dan ook in een segment wat qua kosten niet in de buurt komt van de gemiddelde persoon die een moderne wagen met 300+pk rijd. En dat moet je er maar voor over hebben..

Echter raak ik nog weekelijks gefrustreerd door die ene cls55amg of audi rs6 die net sneller is, dus ik moet die psychische grens van 400pk in 2015 ruimschoots doorbreken  :angel:

NinaPaul

Zusje rijdt een 335i en dat is "maar" 306pk en die kan ze prima kwijt op het wegdek als gemiddelde rijder.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

V70R^2

Mooie wagen zo'n 335i, heerlijke motor!

Echter bedoel ik echt de volledige potentie benutten, niet gewoon ermee kunnen rijden of rechtdoor een keer voet op de bodem.. Maar 306pk ook in de bocht weten te hanteren, daar komt iets meer bij kijken dan wat de gemiddelde bestuurder kan..

Zeker met een achterwiel aangedreven auto! Ik heb zelf een wat oudere bmw M5 gehad, en dik 300pk op de achterwielen en dan de bocht uit accelereren doe je niet zomaar..

NinaPaul

Die elektronica doet het voor je, daar moet je vrij weinig zelf voor doen hoor. Ook voor de gemiddelde bestuurder (of moet ik zeggen juist voor de gemiddelde bestuurder die geen idee heeft wat de auto allemaal corrigeert).

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz