iPhone 6 plus in m'n V70

Gestart door Ewout Schalkwijk, 23-11-2014 13:08:19

Vorige topic - Volgende topic

RRRRR_Ramon

Even zoeken.... Ben zo terug.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

RRRRR_Ramon

Heb ik hier liggen...

De 9162432 dus.  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Ewout Schalkwijk

Citaat van: RRRRR_Ramon op 23-11-2014 21:03:22
Heb ik hier liggen...

De 9162432 dus.  ;D

Je hebt een PB. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Ewout Schalkwijk

Het is allemaal geregeld. Na de tip van Bouke en uiteindelijk de reactie van RRRRR_Ramon erop is het volgende tot stand gekomen:

1x origineel Volvo steuntje zoals op de foto van Bouke (Thanx RRRRR_Ramon)
1x Brodit houder voor iPhone 6 plus (in de goede richting gezet door leons850)
1x nieuwe Gromaudio USB3Plus omdat het aansluiten op de huidige Grom IPD3 niet gaat lukken.

Nog nog die iPhone 6 plus ontvangen. Staat nu al ruim zes weken in bestelling.

Mocht iemand interesse hebben in een Grom IPD3 (http://www.motrade.nl/index.php?item=grom-volvo-sc-ipd3-interface&action=article&group_id=20000108&aid=1200&lang=nl), deze wordt eventueel geleverd met de bijbehorende 30 pins connector kabel die past op alle oudere iPhones en dmv een overgang ook de nieuwere. Stuur maar een PM of App. als het interessant is.

Bedankt voor de reacties die tot een goed resultaat hebben geleid. :eusa_clap:

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

V70geRwin

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 01-12-2014 18:55:36
Het is allemaal geregeld. Na de tip van Bouke en uiteindelijk de reactie van RRRRR_Ramon erop is het volgende tot stand gekomen:

1x origineel Volvo steuntje zoals op de foto van Bouke (Thanx RRRRR_Ramon)
1x Brodit houder voor iPhone 6 plus (in de goede richting gezet door leons850)
1x nieuwe Gromaudio USB3Plus omdat het aansluiten op de huidige Grom IPD3 niet gaat lukken.

Nog nog die iPhone 6 plus ontvangen. Staat nu al ruim zes weken in bestelling.

Mocht iemand interesse hebben in een Grom IPD3 (http://www.motrade.nl/index.php?item=grom-volvo-sc-ipd3-interface&action=article&group_id=20000108&aid=1200&lang=nl), deze wordt eventueel geleverd met de bijbehorende 30 pins connector kabel die past op alle oudere iPhones en dmv een overgang ook de nieuwere. Stuur maar een PM of App. als het interessant is.

Bedankt voor de reacties die tot een goed resultaat hebben geleid. :eusa_clap:

Ewout

Mooi dat het gelukt is!
Mag ook best een plaatje bij hoor  ;)

Ik stuur je even een pm voor de grom met de kabel. Mijn aftermarkt radio is niet van volvo kwaliteit en krijg de brom met originele versterker er niet uit. Dan maar een grom voor de eigen muziek, heb nog een ipod liggen.

Ewout Schalkwijk

Helaas, er zijn nog geen plaatjes want ik neem de spulletjes pas 27 december in ontvangst in Nederland... :eusa_shifty:

PB beantwoord.

Ewout

Ewout Schalkwijk

kdvolvo

Ik heb in m'n 850 nog zo'n ouderwets blok zitten om je Nokia baksteen aan te hangen... maar daar past nu wel mooi navi en Samsung op!

KIM

Een actieve houder bestellen is kennelijk ook geen optie.
Mijn, deze week ontvangen, iPhone6 geeft aan dat "dit accessoire niet geschikt" is voor de iPhone....

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 06-12-2014 15:26:25
Een actieve houder bestellen is kennelijk ook geen optie.
Mijn, deze week ontvangen, iPhone6 geeft aan dat "dit accessoire niet geschikt" is voor de iPhone....

Heb jij zoiets? http://www.pdashop.nl/product/510136/category-243798/brodit-active-holder-apple-iphone-6-plus.html Deze houder is 'gewoon' een houder en laadt de iPhone op. Deze koppel ik aan de Grom USB3 en dan zou ik kunnen laden en muziek luisteren.

Hoe heb jij het gekoppeld?

KIM

Ewout Schalkwijk

Als je de telefoon met USB aan de radio koppelt, dan denk ik eerder dat de radio het probleem is.

KIM

Met de 4S niet...
Radio is iPod/iPhone ready.

Ewout Schalkwijk

Vergeet niet dat Apple sinds de 4(s) naar 'Lightning' is overgestapt. Sindsdien zijn er bijna geen nieuwe accessoires van 'derden' verschenen. Iets met rechten enzo.