iPhone 6 plus in m'n V70

Gestart door Ewout Schalkwijk, 23-11-2014 13:08:19

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Ik kon het niet vinden met de zoekfunctie, maar ik ben op zoek naar een mooie iphone 6plus houder voor in m'n V70. Ik wil in ieder geval niet zo'n zuignap voor aan m'n voorruit. De huidige houder (parrat oid) Zo'n mooie leren houder onderaan het dashboard zit veel te laag en lijdt mij onnodig af in het verkeer. Die gaat dus eruit.

Ik zoek iets waar de iPhone voor bijv. de TomTom functie een stuk hoger komt maar geen cruciaal zicht wegneemt. Ik begrijp dat de 6+ meer een Phablet is en voor de middelste roosters is misschien ook niet ideaal...

Wie heeft er al ervaring mee? Wellicht een adres waar ik kan bestellen. Volgende maand ben ik in Nederland en in Nederland is alles altijd de helft van de prijs. ;D  :angel:

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

leons850

"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Bouke

Ewout Schalkwijk

Citaat van: leons850 op 23-11-2014 13:33:40
1 van deze een optie?

;D

Thanx voor de link. Dat ze voor die ouwe hokken überhaupt nog steunen ontwikkelen. Heb iets van Bouke toegezegd gekregen. Een of ander klein blokje...

leons850

Ja echt bizar, voor bijna elke auto hebben ze wel wat.
Past ook altijd prima, paar weken geleden voor de camper van mijn moeder besteld. Vw t4 past prima.

Wat betreft de houder van Bouke, die heb ik ook al zien liggen (bij Bouke), handig dingetje.  ;)
Dat werkt dus ook.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Ewout Schalkwijk

Helaas krijg ik net bericht dat die niet meer compleet is. Als iemand weet waar het over gaat en iets heeft liggen...
Volgende maand tijdens de Kerstboommeet neem ik hem graag over. ;D

Ewout

henry classic v70

Ik heb een dashdek kunnen bemachtigen met zo'n centerspeaker.
Wordt een projectje... de bedoeling is om de speaker eruit te halen en het kapje te laten scharnieren en dmv hele kleine gasveertjes (uit bijv. de modelbouw) open te houden. Wanneer dit kapje openstaat kan er een navigatie (of phablet) in die wordt geklemd in een universele houder..

Dat is het idee, nu nog kijken hoe ik dit ga doen  ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Bouke

Het gaat om dit originele telefoon montageplaatje

classicT5

Brodit heeft voor die plaats op het dashboard  ook een houder. Moet er nog zelfs ergens een hebben, maar waar...

Bouke

Het gaat om het grijze gedeelte dat je plaatst ipv het ecc roostertje

Sbv

werkt goed heb ik in de V70 en ook in de S70 zitten

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Bouke

Nee het is een origineel Volvo ding (9162432)

Sbv

Citaat van: Bouke op 23-11-2014 20:49:17
Nee het is een origineel Volvo ding (9162432)
niet meer nieuw leverbaar.

houder die Marc O. aangeeft heb ik ook in de V70 zitten en daarop zit de telefoon zelf in Brodit houder