Voorstellen mijn roffel

Gestart door Trenning, 24-01-2005 19:45:09

Vorige topic - Volgende topic

Trenning

@Mehn: De T5 Estate is eenzelfde als jij hebt, ik heb je website gecheckt, enige verschil wat ik tot nu toe kan ontdekken, ik heb geen boarcomputer en geen tracs (waarom eigenlijk niet? T5 vreet voorbanden)
Voorts is de LPG-installatie geen LPI maar zo'n dampgasinj.systeem van OMVL.

@Walter: wat lukt er niet? de groene 343 is er nog, ligt helemaal uit elkaar, motor is overleden (gat in blok) diverse plaatdelen nog te vervangen + spuitwerk.
De gele 343 is verkocht.

Fotootje van de T5:

mehn

TRACS heb je niets aan zolang er geen sneeuw cq ijs ligt, dus die zul je niet missen.

Voor de bijbehorende T-5 velgen ben je (misschien) nét te laat ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

de boekhouder

Citaat van: Trenning op 10-05-2007 15:26:57
Voorts is de LPG-installatie geen LPI maar zo'n dampgasinj.systeem van OMVL.

Een T5 met een verdamperinstallatie ?  Die heb ik nog niet gezien !
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Trenning

Die Antilla-velgen zitten er al niet meer onder, ik heb er nu Perfo's opzitten, die lijken wel erg op de columba's (had misschien ook wel liever gehad)

De LPG-installatie heeft niet een verdamper, vlgs wordt alleen de druk van het vloeibare gas verlaagd naar dampvorm waarna het sequentieël in het inlaatspruitstuk "gespoten" wordt. Een echte LPI-pomp in de tank zit er dus ook niet in. Daarintegen is het wel een G3 systeem en zo'n 3 jaar geleden pas ingebouwd, de km-stand is nu 194.000 km.

de boekhouder

een soort LSI dus, vergelijkbaar met die van Landi ?
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Trenning

LSI van landi ken ik zo niet, Koltec en Prins hebben wel vergelijbare systemen, dit is dus OMVL Dream XXI.
Naast de accu zie dus wel de verdamper zitten; het volgende linkje geeft wat uitleg over het systeem:

http://www.lpgmaterials.com/files/Techniek%20OMVL%20Nederlands/OMVL%20Dream%20XXI-N%20sequentiele%20dampgas%20injectie%20aansluittips%2001.pdf

Ludo

het lijkt op het (namaak) LPi systeem van JTG-ICOM.

heb je foto's van dichterbij?

Trenning

Zelfde foto, maar dan iets vergroot; bij de volgende fotosessie zal ik de losse componenten eens fotograferen.

http://www.mijnalbum.nl/groteFoto=VTFWHGBI[/url]

Nu ook met de Perfo's:

Het andere project: :eusa_whistle:

@Walter: jij had toch een rode 343 uit '78, heb ik toen nog in Heerde gezien: issie al op de weg, ik meen dat de remmerij niet functioneerde?