Daar is ie weer

Gestart door s©ub@, 27-01-2005 12:39:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark20v

Misschien een standaard opmerking maar ook ik mistte al je reply's hier
op het forum. Ik wens je veel succes en geluk toe.

groeten Mark
Volvo separates men from the boys  

Zippo

Koen,Koen!!

Daar is ie weer!
We hebben jouw idd gemist!
Fijn dat het al een stuk beter met jouw gaat, blijf je nu 2 a 3 jaar in Egypte of is het onbeperkt??
Als je voor 't laatste kiest wil ik wel een exportje regelen..... ;)
Ik bedoel, Scub@ zonder volvo.......... dat kan niet!!!! ;D
Verder wensen wij jouw veel succes, en misschien tot de februari-meeting??

Zippo/Jud

s©ub@

ik begin met een half jaar en kom dan terug om alles of af te ronden of om terug te blijven; ga ik weer naar egypte dan blijf ik daar voor ....?? who shall say?

en geen volvo... time will tell zippo ;)
(kan er iig wel de club en het forum promoten) ;) LOL
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

thuur

Spijtig aan de ene kant, echt gaaf aan de andere kant. Tja, zo moet alles in balans zijn. Als jij er maar een goed gevoel over hebt, dan zit het wel snor!

Ik zou zeggen: ga ervoor! "Looking back, it was easy.."

Hopelijk blijf je het forum af en toe aanvullen, maar als je daar de komende tijd geen zin in hebt kan ik dat alleen maar begrijpen.

Het ga je goed!


Gr 8)

s©ub@

voorlopig heb ik wel wat forum tijd hoor ;)

ik heb tot 11 april betaald verlof 8)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

thecrew

Ook ik ben al een tijdje niet op het forum geweest vanwege veel reizen voor mijn werk, log weer eens in, en dan dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nouja zeg, da's nou ook wat. Denk dat het forum en club niet mee hetzelde zullen zijn zonder jouw. Wat er in een half jaar allemaal niet gebeurt zeg hier.

Grappige is dat ik net een maand geleden in egypte heb gezeten en daar ook heb gedoken. Zal je laten weten wanneer je dat kunt zien. ;D

Nou, laat maar weten waar ik op vakantie kan gaan.

s©ub@

Ik zou zeggen; Hurghada ;)

en dan wel ff kiezen voor een hotel waar Easy Divers een dive-centre heeft (of je kijkt 's avonds in peanuts bar) <grin>
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

rogier

#37
Hey Koen,

Ik kom zelf ook niet zo vaak meer op het forum, dus had je nog niet gemist. Wel een paar keer tevergeefs je geprobeerd te bellen de laatste tijd, maar dat is nu wel verklaard.

Je verbaast me niet, maar toch ben ik geschrokken van dit nieuws. Misschien ook vanwege de hoeveelheid, dat alles zo tegelijk samenloopt.

Maar ja, je moet er positief tegen aankijken: je gaat je dromen waarmaken en het feit dat je de stap durft te nemen om zoveel achter te laten en deze kans aan te grijpen, verdient heel veel respect!

Ik hoop voor die tijd nog een keertje een bakkie met je te doen, is immers al een poos geleden dat ik jou gesproken heb. Bel je morgen wel ff!

Cu!

PS. sterkte de komende tijd, zul je wel nodig hebben denk ik!

mehn

Citaat van: thecrew op 28-01-2005 00:18:16
Grappige is dat ik net een maand geleden in egypte heb gezeten en daar ook heb gedoken.

Ik had je gezicht wel willen zien :o als Koen daar al aanwezig was geweest ;D

J: Jij ook hier?
K: Ja, ik werk hier  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Kingfisher

Tsjemig Koentje, wat flik je ons nou?!  ???
Allemaal behoorlijk klote zeg. Gelukkig geef je er zelf nog een positieve draai aan ;) Scuba goes Egypt, allemachting. Arme kamelen  :P
Is een 340 nix voor je? best lachen daar in het zand ;D ;D

Nou, heel veel succes daar in het verre oosten!  8)

p.s. Je laat Vrom toch nie schieten he :'(

s©ub@

Helaas Steven, zowel VROM als de T-5R gaan dit jaar niet meer door... sorry dat ik je teleur moet stellen ;)

Maaruh; zoals ik Walter ook al zei: jullie zijn van harte welkom in Egypte (jij met de 300 of met je nieuwe T-5R?) ;) 8)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

BenC70ES

Wow, schrik er toch ook wel ff van... k zal je enthousiasme op de meetings ook wel missen hoor.. onder andere door jou voelde k me direct thuis in de club  :)

Veel sterkte de komende tijd!

Misschien is dit een ideetje voor ginder?


Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Ben

#42
Veel succes daar Koen.

en misschien is dit wat voor je?



--edit--
fotoformaat!
--edit--

Rijns_t5r

 8)nou scuba dat is nou met de deur in huis vallen zeg,ik heb je maar een paar keer gezien en met grote ogen bewonderd,waar haalt die man de energie vandaan he!zo druk en zoon vlotte babbel.
maarja jammer ik hoop dat het je goed gaat,dit geld natuurlijk ook voor jou vrouw!
hoop je toch nog een keer te zien ;)
groeten robert  
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Ingrid

We zullen je missen  :'(

:-*
Ingrid & Knoet
Volvo is a girls best friend...