Daar is ie weer

Gestart door s©ub@, 27-01-2005 12:39:07

Vorige topic - Volgende topic

s©ub@

Getuige de emails van forumleden en clubleden is mijn afwezigheid op dit forum niet onbemerkt gebleven dus zal ik even de tijd nemen om een ieder in te lichten waar ik heb gezeten en waarom...

vooraan beginnen;
2005 is voor mij op een aparte manier begonnen, naast het beëindigen van mijn bedrijf is ook mijn relatie met Carolien beëindigd. Niet dat we met ruzie uit elkaar zijn gegaan ofzo, integendeel: we wonen nog steeds in hetzelfde huis samen en blijven ook gezamenlijk dingen ondernemen.

Het feit dat ik gestopt ben met mijn bedrijf: de regelgeving van de overheid maken het haast taboe om nog geld te verdienen en aangezien ik al een jaar of 4 geleden heb aangegeven te willen stoppen vond ik januari 2005 een mooi moment. Ik ben vanaf dat moment ook druk aan het solliciteren gegaan en inmiddels heb ik (geheel onverwacht) een baan gevonden.

Dat ik een baan heb gevonden is op zich heel mooi alleen is er een minder mooie kant aan: ik zal mijn roffel moeten laten gaan... Waarom?

Vorige week ben ik voor 8 dagen naar Egypte gegaan om te gaan duiken en op mijn laatste dag daar heb ik een baan aangeboden gekregen als duikinstructeur bij Easy Divers in Hurghada waar ik begin april dus ook zal starten. In de aankomende twee maanden zal ik druk zijn met voorbereidingen te treffen voor mijn 1e half jaar in Egypte.

Dus bij deze: s©ub@ gaat zijn T-5R verkopen en zijn tassen pakken...

Natuurlijk blijf ik het forum en de meetings vanuit regio midden (zoals Denkweb en Joris het al noemde) volgen, alleen word het in dit geval regio Midden Oosten ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

BobaFett

Enerzijds dingen die (misschien) te betreuren zijn, anderzijds toch ook positieve dingen!!!

Heel veel succes (en plezier) met je komend avontuur in Egypte  ;)

whachamacollit

WAAAAAAAAAT? Dit is wel erg veel nieuws ineens,wat jammer van je relatie en wat fijn dat je zo,n leuke baan gaat krijgen.
Spijtig ook voor de club want je enthousiasme zal zeker gemist worden.
Ik hoop dat je besluiten brengen wat je hoopt en wens je heel veel plezier toe in egypte.

"Is het sap het knijpen waard"

s©ub@

tuurlijk, de scheiding is klotuh maar ben wel blij dat het op deze manier kan en de verkoop van de 850 is natuurlijk ook minder...

maar het feit dat ik mijn droom werkelijkheid kan maken is natuurlijk ook weer fabeltastisch he?

;)

JCviggen

veel succes met je nieuwe plannen m8! always look on the bright side of life ;)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

mathh

Koen! Slecht en goed nieuws tegelijkertijd.  :) :(
Dat van die regelgeving kan ik alleen maar beamen. Ikzelf probeer dat nog te relativeren (lees: schijt aan hebben) maar mijn collega gaat dagelijks over zijn nek en uit het dak van de belastingen, KvK, rdw, rdc, gemeente, de boekhouder, de verzekering, enz. enz.
Je nieuwe baan heeft veel weg van een droombaan, maar van Egypte weet ik in ieder geval dat het water geen drinkwater is. Dus niet teveel water inslikken onder het duiken.
En voor je roffel rijden in Egypte perfekte vervangers rond: duizenden estates met 3 zitbanken en ook niet te duur (Peugeot 404, 504 enz ;D).
Veel succes!
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

s©ub@

Inderdaad Mathh; die oude lijken (met name de 504) heb ik meer dan genoeg gezien en ik weet nu ook dat een hyundai H100 met 140km/h door centrum Hurghada ook op 2 wielen kan... :o

mehn

Krijg nou wat, een echte Brabander die naar Egypte gaat is misschien nog voor te stellen, maar dat s©ub@ zijn 850 gaat verkopen...  ;D

Koen, veel succes met je voormalige hobby en ik ben blij dat alles iets beter is afgelopen dan dat ik had 'gevreesd'  ;)

BTW, kun je 'm niet meenemen?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Reitse

Roerige tijden voor onze meesterduiker, enthousiaste organisator én Hellmond-promotor ;).
Heel veel plezier en succes gewenst in Hurghada maar kijk uit voor zwemmend ongedierte met teveel tandjes ;)

s©ub@

@Reitse: je bedoeld zweedse jongedames??? :D

@Mehn: meenemen is geen optie; binnen 3 maanden is ie totall en dat is ook weer errug zonde, ik stap daar over in een landcruiser met mega bullbar (je moet wat met die kamelen daar) dus da's ook wel te doen. Ik heb ook liever dat een liefhebber er mee rond blijft toeren, daar is ie tenslotte voor gemaakt he?

mehn

Citaat van: s©ub@ op 27-01-2005 14:26:07
ik stap daar over in een landcruiser met mega bullbar (je moet wat met die kamelen daar)

Jammer dat de XC90 nog zo duur is tweedehands  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Spin!

Tsjah, de eerste keer dat ik in aanraking kwam met de 850 club, kwam er gelijk een klein mollig mannetje over me heen met een brabants accent en een grote mond. Hierdoor ben ik verschrikkelijk enthousiast geraakt met de rest van de club, en geniet er nu nog van na en van alles dat nog komen gaat. Ik denk dat we toch wel mogen stellen dat we een geliefd gezicht kwijtraken binnen onze club, en dat is erg te betreuren.

Wel jammer van je 850, waar je toch best veel tijd in hebt gestoken...maar als je tussen 2 liefhebberijen moet kiezen, en van 850 rijden wordt je alleen maar armer ipv rijker, dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt.

Wij spreken elkaar binnenkort weer, maar vanaf hier: veel succes en geluk met je nieuwe werk ik het midden-oosten. Dat je erg gelukkig mag worden daar.

www.vm-parts.nl

s©ub@

@spin; Jou kom ik onderwater in Hurghada nog wel tegen ;) je weet bij welk dive-centre je moet zijn.. ;)

Volvo comfort

Hey,

Wat jammer dat het zo allemaal moet lopen...soms komt alles tegelijk...

Je kent het spreekwoord  ''De duivel schijt op een grote hoop ''

Maar wel weer een lichtpuntje dat je naar Egypte gaat ..kan je daar opnieuw beginnen...

En anders organiseren we een uitje naar Egypte ;)

Het beste toegewenst

Gr

Koos

Boeijke

Heej Koen.

Tja, dat is inderdaad goed en slecht nieuws tegelijk. Maar in ieder geval veel succes daar in het Midden-Oosten. En dat je auto maar een waardig nieuwe liefhebber mag treffen.

Succes.

Willem