Dealer gezocht: Hoofddorp of Hillegom?

Gestart door Yackall, 27-01-2005 15:04:31

Vorige topic - Volgende topic

Maarten

Het was het al Svala, en ze hebben een airco afgevuld terwijl de condensor en de droger lekte, ze vertelde mij wel daarbij dat ze er geen garantie op konden geven, maar ik had ze al verteld dat mijn airco heel snel was leeggelopen, en ze hebben toen niet eerst met stikstof afgeperst???, nou je begrijpt het al de fluor vloeistof kon je ook zonder speciale bril heel goed zien, die zat namelijk overal.
ps: na het vullen was de airco in twee dagen leeg.

groet maarten
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

Peth©oni

Citaat van: Maarten op 31-01-2005 23:41:15
Het was het al Svala, en ze hebben een airco afgevuld terwijl de condensor en de droger lekte, ze vertelde mij wel daarbij dat ze er geen garantie op konden geven, maar ik had ze al verteld dat mijn airco heel snel was leeggelopen, en ze hebben toen niet eerst met stikstof afgeperst???, nou je begrijpt het al de fluor vloeistof kon je ook zonder speciale bril heel goed zien, die zat namelijk overal.
ps: na het vullen was de airco in twee dagen leeg.

groet maarten

Maar je kwam met de klacht dat de airco defect was? Want als je alleen voor de airco kwam/komt zullen ze dat niet gedaan hebben......?

gr

Yackall

Citaat van: ed op 28-01-2005 15:35:57
Nee, houd niet zo van stickers op mijn auto. Heb ook alle embleempjes eraf gehaald. Naar mijn weten ben ik de enige Nautic blue V70R in de buurt. Ben er in elk geval nog nooit een tegen gekomen.

Is inderdaad moeilijk te missen.  ;D

BasV70

Ik kom nu al weer een klein jaartje bij Baars in Hoofddorp over de vloer en ik heb eerlijk gezegd geen klachten. Ze bellen netjes als er iets is met onderhoud of bestelde onderdelen binnen zijn, doen wat je vraagt, zijn vriendelijk, .....
Enig nadeel is dat ze na een beurt de auto door de wasstraat halen. Daar ben ik minder gecharmeerd van.
Een groot voordeel is dan weer dat ze minder dan een minuut rijden bij mij vandaan zitten.
Over andere dealers uit de regio heb ik geen oordeel, want ik ben er simpelweg nog nooit geweest. Alleen Verkerk Utrecht voor wat schade-herstel, maar dat vindt ik niet 'in de regio'.
Ben toch benieuwd wat jullie slechte ervaringen met Baars zijn.

RonnieDuck

Ik als mede haarlemmermeerder heb met Baars een paar slechte ervaringen gehad. Onder andere een keer dat zij mij niet eens wilde helpen en liever zagen gaan dan komen omdat mijn volvo te oud was! Als dealer moet je toch juist trots zijn op het oude spul wat nog rond rijdt!!! Ik krijg bij Baars een beetje een lease gevoel, alleen maar lease bakken omdat ze daar flink op verdienen!!
Bij Svala Hillegom een twee keer geweest, echt een keurige zaak met idd de juiste instelling, geschikte lui,...vond hem wel prijzig!!
Persoonlijk rij ik vaak naar Alphen, Hooftman. Uiteraard voor de 15% clubkorting voor zowel de T-5 als de 264. (beide clubs krijgen daar korting) Maar ook de leuke sfeer en de goede service.

Mijn T-5 sedan is ook voorzien van  forumsticker, heb echter nog nooit een tweede in het wild gezien!!!!!!

Mvg Ronald
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid