Dealer gezocht: Hoofddorp of Hillegom?

Gestart door Yackall, 27-01-2005 15:04:31

Vorige topic - Volgende topic

Yackall

Woon nu in de Haarlemmermeer precies tussen twee dealers in. Baars in Hoofddorp, en als ik me niet vergis, Heemskerk in Hillegom.

Heeft er iemand ervaring met één of allebei?

Peth©oni

Heemskerk bestaat niet meer is nu Svala geworden...

Baars in Hoofddorp is eigenlijk een drama....
Ed van hier komt bij Svala in Hillegom/Lisse dus die zou je even moeten vragen naar zijn ervaringen.

suc6  (floriande toevallig?)

janmulder

Even doorrijden, dan de beste service in Amstelveen of Mijdrecht, de Bangarage, de oudste Volvo-dealer uit Amsterdam. Twee nieuwe vestigingen waar de directeur ook geregeld nog een stofjas aanheeft om een probleem zelf te aanschouwen. Ik kom al bij deze garage vanaf mijn 7e jaar met mijn vader en ben inmiddels 55. Komt bij Volvo onderzoeken tevredenheidstest bij de top 3 van NL.
020-6623979

ed

Geen twijfel mogelijk: Hillegom. Ik ben erg tevreden over deze dealer. Ik kom er nu al drie jaar, en ik ben altijd erg goed geholpen, ook als er problemen zijn. Ze leveren erg goed werk (altijd in één keer goed). De mensen hebben echt hart voor Volvo.
Laatst nog een nieuwe achterklep gekregen onder garantie (na zeseneenhalf jaar!). Ging niet helemaal goed bij het schadebedrijf, auto is twee keer terug geweest, toen maar een ander schadebedrijf. Steeds gratis vervangend vervoer (V50 T5, diesel en 1.8), en heb zodoende dus het nieuwe model goed kunnen testen :)
In mijn ogen is er gewoon geen alternatief in de buurt, behalve van der Voorn in Lisse.

Baars is inderdaad een drama. Daar zou ik zeker nooit heen gaan, behalve onderdelen. Mijn pa kwam daar vroeger al, en toen was het al niet te best. BEn er zelf ook niet al te best behandeld, en hoor ook alleen maar slechte verhalen.

Maareh, Yackall, waar woon jij dan? Ook in Nieuw-Vennep?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Peth©oni

Citaat van: janmulder op 27-01-2005 20:49:16
Even doorrijden, dan de beste service in Amstelveen of Mijdrecht, de Bangarage, de oudste Volvo-dealer uit Amsterdam. Twee nieuwe vestigingen waar de directeur ook geregeld nog een stofjas aanheeft om een probleem zelf te aanschouwen. Ik kom al bij deze garage vanaf mijn 7e jaar met mijn vader en ben inmiddels 55. Komt bij Volvo onderzoeken tevredenheidstest bij de top 3 van NL.
020-6623979

Welke test is dat dan? Ik heb er in ieder geval een erg ondeskundig en slechte ervaring mee.
Gevalletje lekke koppakking en vervolgens nooit de themostaat checken, nou sorrie hoor......

Yackall

Citaat van: ed op 27-01-2005 21:50:59
Geen twijfel mogelijk: Hillegom. Ik ben erg tevreden over deze dealer. Ik kom er nu al drie jaar, en ik ben altijd erg goed geholpen, ook als er problemen zijn. Ze leveren erg goed werk (altijd in één keer goed). De mensen hebben echt hart voor Volvo.
Laatst nog een nieuwe achterklep gekregen onder garantie (na zeseneenhalf jaar!). Ging niet helemaal goed bij het schadebedrijf, auto is twee keer terug geweest, toen maar een ander schadebedrijf. Steeds gratis vervangend vervoer (V50 T5, diesel en 1.8), en heb zodoende dus het nieuwe model goed kunnen testen :)
In mijn ogen is er gewoon geen alternatief in de buurt, behalve van der Voorn in Lisse.

Baars is inderdaad een drama. Daar zou ik zeker nooit heen gaan, behalve onderdelen. Mijn pa kwam daar vroeger al, en toen was het al niet te best. BEn er zelf ook niet al te best behandeld, en hoor ook alleen maar slechte verhalen.

Maareh, Yackall, waar woon jij dan? Ook in Nieuw-Vennep?

Dank je wel, Ed. Duidelijk verhaal. Ga mijn roffel daar maar eens heen brengen voor de grote beurt. Denk dat ik dan gelijk even vraag of ik (tegen betaling uiteraard) een V50 T5 als leenauto kan meekrijgen.  ;D

Overigens woon ik 'om de hoek' bij Pethconi, in Floriande dus.

ed

Citaat van: Yackall op 28-01-2005 02:10:40

Het wordt steeds gezelliger in de buurt. van de week al een 850R zien rijden. Die kwam volgens mij ook uit de buurt. Het gaat erop vooruit zullen we maar zeggen. Zie je nog wel een keer rijden denk ik.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Yackall

Citaat van: ed op 28-01-2005 10:21:11
Citaat van: Yackall op 28-01-2005 02:10:40

Het wordt steeds gezelliger in de buurt. van de week al een 850R zien rijden. Die kwam volgens mij ook uit de buurt. Het gaat erop vooruit zullen we maar zeggen. Zie je nog wel een keer rijden denk ik.

Forumsticker rechts op de achterklep onder 'Volvo'. Heb je ook een sticker?

ed

Nee, houd niet zo van stickers op mijn auto. Heb ook alle embleempjes eraf gehaald. Naar mijn weten ben ik de enige Nautic blue V70R in de buurt. Ben er in elk geval nog nooit een tegen gekomen.

toycar

:o
Heb laatst mijn 850 uitgelaten in het westen. Ben toen in Rijnsburg beland. Ben daar effe weze kijken bij volgens mij Heemskerk. Waren in ieder geval niet te beroerd om geduldig te luisteren en advies te geven.

ed

Als je in Rijnsburg ben geweest was het geen Svala Heemskerk. Die zit in Lisse.

Maarten

Soortgelijk verhaal van Pethconi ken ik ook , maar dan bij Svala haarlem.
Ben net als een hoop andere Svala haarlem klanten overgestapt naar Nordicar in Heerhugowaard.
Groet maarten.
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

Peth©oni

Citaat van: Maarten op 30-01-2005 23:43:19
Soortgelijk verhaal van Pethconi ken ik ook , maar dan bij Svala haarlem.
Ben net als een hoop andere Svala haarlem klanten overgestapt naar Nordicar in Heerhugowaard.
Groet maarten.

Wat was jouw ervaring dan?

gr

BoostaBrick

Svala Haarlem staat bij mij ook onder aan de lijst. Ga er zelfs niet meer naar toe voor onderdelen. Ze laten je lang wachten en hebben een uiterste arrogante houding , ik heb het hier dus over de receptie.Zelfs een keer meegemaakt dat na 30 minuten wachten voor een onderdeel er na mij een kerel zijn nieuwe volvo kwam ophalen.Had dus gewoon keihard 30 minuten achter mij op zijn nieuwe auto staan wachten !! Hoogst waarschijnlijk ligt het aan de locatie, paar honderd meter verder op zit VW dealer Brinkman en die heeft helemaal de slechtste service denkbaar ! Voor de rest ben ik een keer in hillegom geweest en dat was goed.

Peth©oni

Citaat van: BoostaBrick op 31-01-2005 07:41:47
Svala Haarlem staat bij mij ook onder aan de lijst. Ga er zelfs niet meer naar toe voor onderdelen. Ze laten je lang wachten en hebben een uiterste arrogante houding , ik heb het hier dus over de receptie.Zelfs een keer meegemaakt dat na 30 minuten wachten voor een onderdeel er na mij een kerel zijn nieuwe volvo kwam ophalen.Had dus gewoon keihard 30 minuten achter mij op zijn nieuwe auto staan wachten !! Hoogst waarschijnlijk ligt het aan de locatie, paar honderd meter verder op zit VW dealer Brinkman en die heeft helemaal de slechtste service denkbaar ! Voor de rest ben ik een keer in hillegom geweest en dat was goed.

Daar zeg je idd wat, dat is ongelofelijk....
Maar heb je het bij Svala wel eens gemeld, of was het in de tijd dat het nog Prinsenhof was....?