Tank vol, benzinelucht binnen

Gestart door Willie27, 03-01-2015 07:47:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Vulk

Ik zou niet weten wat er anders zou kunnen lekken in die zone.

Willie27

Bedankt voor alle reacties.
Heb contact gehad met de verkoper en a.s. woensdag gaat hij het probleem verhelpen. :eusa_clap:
Wordt woensdag weer vervolgt.
B5234T - SchuttenTuning - IPD - BSR - Snabb - Intrax - Nivomats - 19T - Ferrita 3"dp - Stop Tech - Mevius - Titans / VIP 17"

Hengeveld

Citeer
Is er een analyse?
Komt er iets bekend voor? Dus niet alleen de brandstofpomp. ;D

Dus wel alleen de brandstofpomp. Ring aandraaien dus. Dealer heeft er een speciale tool voor. Ze draaien het vast gratis voor je vast.

Wat Joost zegt over vervormen klopt.

Willie27

Citaat van: Hengeveld op 05-01-2015 00:27:32
Citeer
Is er een analyse?
Komt er iets bekend voor? Dus niet alleen de brandstofpomp. ;D

Dus wel alleen de brandstofpomp. Ring aandraaien dus. Dealer heeft er een speciale tool voor. Ze draaien het vast gratis voor je vast.

Wat Joost zegt over vervormen klopt.

Ik bedoelde; of er iets op de foto bekend voorkomt behalve de benzinepomp. :P
Die herkenen we allemaal.
B5234T - SchuttenTuning - IPD - BSR - Snabb - Intrax - Nivomats - 19T - Ferrita 3"dp - Stop Tech - Mevius - Titans / VIP 17"

Willie27

Citaat van: Willie27 op 04-01-2015 19:38:36
Bedankt voor alle reacties.
Heb contact gehad met de verkoper en a.s. woensdag gaat hij het probleem verhelpen. :eusa_clap:
Wordt woensdag weer vervolgt.

O ja, morgen dus niet woensdag wordt het probleem verholpen.
Volgens de verkoper is het de ontluchtingsslang van de benzinetank.
Ga het meemaken.
Wordt morgen weer vervolgt. ;)
B5234T - SchuttenTuning - IPD - BSR - Snabb - Intrax - Nivomats - 19T - Ferrita 3"dp - Stop Tech - Mevius - Titans / VIP 17"

Willie27

Gisteren bij de verkoper van mijn auto geweest.
Was dus toch de ontluchtingsslang van de benzinetank die gescheurd was.
Precies wat ik dus dacht.



De benzine kwam van boven op de tank via de slang naar beneden.

Hij heeft nog even de wielen van gewisseld, van voor naar achter.

Super service van een verkoper. Waar maak je dat nog mee? :eusa_clap:
B5234T - SchuttenTuning - IPD - BSR - Snabb - Intrax - Nivomats - 19T - Ferrita 3"dp - Stop Tech - Mevius - Titans / VIP 17"

UserID6342

En hoe heeft de verkoper het nu opgelost ?  Is die tank eronder uit geweest dan om het te maken ?

Willie27

Ja, de tank is er gedeeltelijk onderuit geweest.
Dus op een steun met een houtblok, iets laten zakken zodat de slang vervangen kon worden.
B5234T - SchuttenTuning - IPD - BSR - Snabb - Intrax - Nivomats - 19T - Ferrita 3"dp - Stop Tech - Mevius - Titans / VIP 17"

UserID6342

Goedzo, goedzo !  En de rest van de slangen die er zitten, zijn die ook meteen mee vervangen (want is hetzelfde werk) of is alleen die lekkende slang vervangen ?  Ik bedoel hiermee, de rest van de slangen is natuurlijk net zo oud / slecht en de kans op lekkage op de andere slangen is zeer groot aanwezig.....

NinaPaul

Leuke gedachtegang, maar vervang de hele auto dan maar, alles is immers net zo oud/slecht.  :eusa_whistle:
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

kulk

Dat is natuurlijk gelul Nina Paul, Dirk bedoelt volgens mij dat je die andere slangen net zo goed gelijk even mee kan vervangen omdat
je de boel toch los hebt en er makkelijk bij kan dan ;)

NinaPaul

Als je alle leidingen wil vervangen zul je echt wel meer moeten doen dan de tank wat laten zakken.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

UserID6342

#27
Dat valt allemaal wel mee dus !!  Het blijkt wederom dat je niet waar je over lult...

Hoevaak heb je een tank in de klauwen gehad om die slangen allemaal te vervangen ?  Ik had er hier in 2 maanden ruim 6, incl mijn eigen auto.

Maar dit is een heel andere discussie en past hier NIET

Willie27

Dirk342 heeft wel gelijk, maar de verkoper heeft alleen de kapotte slang vervangen.
Deze was immers ook kapot toen de auto verkocht werd.
Onderhoud is na aankoop voor de aankoper dus voor mezelf.

Verder wil ik iedereen bedanken voor zijn/haar inbreng die heeft geleidt tot de oplossing van het probleem wat ik had met deze auto. :)
B5234T - SchuttenTuning - IPD - BSR - Snabb - Intrax - Nivomats - 19T - Ferrita 3"dp - Stop Tech - Mevius - Titans / VIP 17"