Limburgse Stammtisch meeting 01 maart 2015 te Weert

Gestart door widebody, 03-01-2015 18:39:12

Vorige topic - Volgende topic

dielie850

Was een leuke geslaagde meeting :eusa_clap:
Helaas geen fotos gemaakt maar er waren zat met een camera ;D
Op de terugweg op gereden met een de witte S60 polestar :eusa_drool:

StefanCJ

Wij zijn ook weer terug. Leuke plek ook voor een meeting. Volgend jaar weer?

Kapitein Haak

Ik heb een hele trein van jullie zien rijden vanochtend rond 10.15u
Naast de A2 tussen afslag Budel en Weert. Mooi gezicht zo`n rijtje Volvo`s 8)
Wat nou downsizen...... Groet, Jef

Domaso

Was wederom een gezellige meeting. Locatie was prima. Voor herhaling vatbaar!

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

FrankvdAa

Citaat van: martijn. op 28-02-2015 22:07:52
De witte staat er mooi bij. Is er ook klaar voor :eusa_dance:

Tot morgen.

Haha, en wij maar denken dat je het over de S60 had... klinkt toch wel heel lekker die V60 Polestar!
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

ed-oorklep

Er was redelijk wat interesse voor het speelgoed dat martijn meegebracht had   :o

IMG_2259.jpg by ed-oorklep, on Flickr

IMG_2281.jpg by ed-oorklep, on Flickr

Rest van de foto´s komt nog  ;)

widebody

Zo, ik ben ook weer thuis. Ik denk dat we teug kunnen kijken op een geslaagde meeting.

Zo even snel geteld op de foto's heb ik 26Volvo's en 1 BMW( ;D) gezien. Voor een eerste editie van deze meeting, en een gelijktijdige meeting van het 850Forum, denk ik dat we een hele mooie opkomst hebben gehad. Ik hoop dat iedereen het naar de zin heeft gehad.

Volgend jaar 1e zondag van maart is er sowieso weer een editie van de Limburgse stammtisch meeting. Misschien is er een tussentijdse meeting, na de zomervakantie ofzo maar dat gaan we nog bekijken.

Leuk iedereen gezien te hebben en tot de volgende keer!!

Ik heb een poll toegevoegd om de interesse te peilen.

Domaso

Citaat van: widebody op 01-03-2015 16:17:36
Zo, ik ben ook weer thuis. Ik denk dat we teug kunnen kijken op een geslaagde meeting.

Zo even snel geteld op de foto's heb ik 26Volvo's en 1 BMW( ;D) gezien. Voor een eerste editie van deze meeting, en een gelijktijdige meeting van het 850Forum, denk ik dat we een hele mooie opkomst hebben gehad. Ik hoop dat iedereen het naar de zin heeft gehad.

Volgend jaar 1e zondag van maart is er sowieso weer een editie van de Limburgse stammtisch meeting. Misschien is er een tussentijdse meeting, na de zomervakantie ofzo maar dat gaan we nog bekijken.

Leuk iedereen gezien te hebben en tot de volgende keer!!

Zondag 6 maart 2016 staat genoteerd!
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

v0lv0freak

Jammer, ik weet nu al dat ik dan niet kan. Als penningmeester van een andere Volvo club houden wij dan de ALV. Oldtimers mogen pas vanaf 1 maart rijden.

Meeting was idd erg geslaagd! Leuk om weer nieuwe gezichten te zien!

The Demon

En ook wij zijn weer thuis aangekomen vanuit het mooie en altijd gezellige Limburg.

Een zeer geslaagde meeting mag ik wel zeggen, hulde voor de organisatie.  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Volgend jaar ben ik er weer bij.

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

jp850r

Ondanks dat ik al 3 jaar lid v/d club ben, was ik nog nooit op een meeting geweest.
Vandaag moest het er eens van komen, leuk zoveel Volvo enthousiastelingen te ontmoeten.
Als het even kan ben ik de volgende keer weer v/d partij!

Jean-Pierre Marks (rode 850 R)

Petrus64

Citaat van: dielie850 op 01-03-2015 13:40:17
Die V60 is idd bijzonder. Maar... ik vind die van jouw net zo bijzonder. Erg mooie auto heb je. Ook leuk om jullie 2 weg te zien rijden. Een paar generaties tussen jullie 2 auto's en de 1 net zo speciaal als de ander..  :eusa_drool:

E igenlijk alleen maar mooie auto's gezien. Leuk om van alles door elkaar te zien.  ;D

widebody

Citaat van: Petrus64 op 01-03-2015 17:47:36
Citaat van: dielie850 op 01-03-2015 13:40:17
Die V60 is idd bijzonder. Maar... ik vind die van jouw net zo bijzonder. Erg mooie auto heb je. Ook leuk om jullie 2 weg te zien rijden. Een paar generaties tussen jullie 2 auto's en de 1 net zo speciaal als de ander..  :eusa_drool:

E igenlijk alleen maar mooie auto's gezien. Leuk om van alles door elkaar te zien.  ;D
Die V60 was idd heel mooi om te zien en om maar te zwijgen van het geluid :eusa_drool:.

Erg leuk om je weer gezien te hebben, Peter. Na 27jaar ;D.

erik brouwers

Erg geslaagd was de meeting en een super opkomst👍
850 RACING ESTATE  VOLVO FOR LIFE