opnieuw voorstellen met een nieuwe roffel :)

Gestart door jessevolvo 850 t5r, 04-01-2015 20:09:31

Vorige topic - Volgende topic

jessevolvo 850 t5r

Toch maar weer een roffel (c70 2.3 t5 automaat)gekocht en wel voor het schrikbaarende gedrag van 950 euries. 
Hier een paar fotos

Ik heb deze leuke c70 zaterdag in limburg opgehaald.
Hij had 2 jaar naast een huis stil gestaan wegens schade aan de rechtervoorkant.( ziet er al een stuk beter uit nu)

Auto heeft zich tijdens de terug reis prima gehouden allen sprongen er 2 lampjes aan ...

ETS en de knipperende oranje pijl dus van de week ff uitlezen en dan hopen op het beste..

cornelis-b

Wat het ETS lampje betreft kijk even naar het gasklephuis, het aluminium blok onder je inlaat spruitstuk, wat voor kleur sticker er op zit, als dit een witte sticker is dan kan dit wel eens betekenen dat het gasklephuis binnenkort vervangen moet worden. De nieuwe gasklep huizen zijn voorzien van een gele sticker.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

daanium

Mooi bedrag voor een mooie auto !
Maak er wat moois van ;)
Welkom hier op het forum
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

V70R^2

Oranje pijltje dat knippert is een automaatbak probleem, hoop dat het niets ernstigs is. Want nu heb je een erg leuke auto voor een zeer schappelijke prijs!

En nogmaals welkom!

jessevolvo 850 t5r

Oke top zal even op het gadklephuis kijken.
Automaat schakeld zelf heerlijk soepel en gebruikt alle versnellingen alleen heb wel al gezien dat er redelijk vervuilde atf in zit dus dat staat ook op het lijstje gr.