Blog: Mooi rood en (nog) lelijk blauw

Gestart door tierrie, 10-01-2015 15:55:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thovolvo

Ik ben benieuwd ;)

Er is vast wel het een en ander zijn gebeurd sinds de laatste post in mei  :eusa_doh:

tierrie

jaja ik werk het al bij :eusa_doh: veel te druk joh met al die ouwe rommer :angel:
Even kijken waar we gebleven waren hoor. De lelijke blauwe is uhm.... nog steeds lelijk ::) is ook niks meer mee gebeurd sinds die geschorst is. Ik heb m geschorst omdat ik even vreemd ben gegaan met een 945 op gas, echt een super wagen ;) Zo super dat er een vreemde op me af komt die een bod doet en mn daily bij me weghaalt.

Ja toen had ik een groot probleem, mooie rooie geschorst voor de winterstalling :angel: lelijke blauwe te lelijk om mee te rijden. en fietsen doen we niet :evil: Dan ga je kijken wat voor iets wil je dan he? keertje helemaal wat anders en misschien wel vreemd merk? Nee dat idee was zo weg :eusa_naughty: toch maar weer Volvo. Niet dat daarmee de keuze makkelijker werd. Een C70 is wel echt gaaf, maar dan heb je weer niet de praktische kant van een estate. Een 850?, nee die staat er al dus das nie leuk. 940 hebben we net gehad dus die word t ook niet.  Veel wikken en wegen verder het word een V70, een V70 waar ik lang mee wil doen dus moet alles hebben wat ik wil. Welk model heeft dat nu, vermogen, automaat, stoelverwarming, goede audio, leer of alcantara en niet te gek veel kilometers(ook al hoeft dat niet altijd wat te zeggen. Ik werd getipt voor een R door iemand, ik helemaal gelukkig dat leek me wel wat ;D ;D ;D. Samen met Thomas Smits op vrijdagavond kijken, ik was stiekem gelijk al verliefd :-X maar daarom was Thomas ook mee om die roze bril wat te minderen. Maar na een uitvoerige keuring toch tot de koop over gegaan :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Om een lang verhaal kort te maken of eigenlijk nog wat langer.
Mooie rooie gaat zaterdag naar binnen voor de winterstaling, lelijke blauwe moet zsm voor de apk klaargemaakt worden en de jongste in de familie ondergaat nu wat achterstallig onderhoud.

Nu willen jullie nog foto's zien ook zeker?

V70R^2

Ja, waar blijven die foto's! Mooie koop, eindelijk iets fatsoenlijks met een echte turbo ;D

Lunadust

Ik wist het..

Eenmaal een turbo, dan ook een automaat.
Komt wel weer goed met deze, heb je een mooie rooie, een mooie blauwe een hele mooie blauwe, waar ga je dan mee rijden?
Techneut, geen dichter.

innocenti

Oh. Die NBP V70 R met SH-..-.. is van jou. Ik moest op tijd thuis zijn, anders had ik de mijne er langs gezet vandaag.

Mooie aanwinst. Gefeliciteerd.

tierrie



R word de Daily, lelijke blauwe moet eruit.

jup is van mij inocetti  8)

Lunadust

Altijd dat geklieder met kopervet en remmen.

Ik word er gek van. Ken ik weer poetsen. :evil:

Techneut, geen dichter.

SB T-5R


V70R^2

Charmante foto Bas, die R van Thierr wordt een een plaatje, en technisch tip top!

Volgend jaar deelnemen met de concours ermee  :eusa_whistle: ?