ruitenwissers in voorbumper

Gestart door SaVo, 05-05-2015 21:48:07

Vorige topic - Volgende topic

SaVo

Hallo,

Ik heb een Volvo 850 zonder ruitenwissers onder de koplampen gekocht. Ik wil hier héél graag ruitenwissers onder, is dat mogelijk? Of moet ik daarvoor heel wat zaken aanpakken?
Ik hoor het graag!

V70R^2

Het is wel vaker gedaan, motortje en wissers e.d. kopen en inbouwen maar..

Als je wilt halen we ze bij mij eruit, weliswaar van een V70 classic, maar als het past mag je het overnemen.

TommyD

Ik heb nog 2 wissermotortjes (L+R) voor een 850, goede van de sloop maar zelf niet meer gebruikt. Als je geïnteresseerd bent stuur maar een pm!

Boeijke

Vergeet de strips onder de koplampen niet.
Als het een alterII is heb ik die nog liggen in het rood  ;D

SaVo

Dank voor jullie reacties.
Is het ook mogelijk om in beide plaatjes onder de koplampen een gaatje te boren zodat de wisser er doorheen kan?
De kleur van mijn Volvo is zwart, dus mocht iemand ze in het zwart met gaten hebben dan is dat natuurlijk ook prima.

Vulk

Ja dat kan. Volgens mij is het langs de binnenkant van de strips zelfs aangeduid waar je moet boren.

cornelis-b

Citaat van: Vulk op 06-05-2015 18:15:15
Ja dat kan. Volgens mij is het langs de binnenkant van de strips zelfs aangeduid waar je moet boren.

Klopt Thomas er is duidelijk te zien waar je het materiaal in de strip onder de koplamp miet weg boren / freezen
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien