Volvo 855R (rood) van ErikT

Gestart door teun34, 27-12-2014 13:50:30

Vorige topic - Volgende topic

teun34

Beste Forum leden,

Mijn naam is Erik Teunisse en ik ben een trotse bezitter van een getunde Volvo 855R in het rood met inmiddels 410dkm op de teller. Een tijdje geleden had ik de auto nog op marktplaats te koop aangeboden maar uiteindelijk toch de keuze gemaakt om hem te houden. Sindsdien heb ik verschillende stappen ondernomen om haar technisch helemaal als nieuw te maken. Nog een aantal kleine aanpassingen en dan zorg ik ervoor dat deze inmiddels roze monster ook weer echt mooi rood wordt!

Geschiedenis:
Mijn vader heeft de auto ooit als demo gekocht bij TVK in alkmaar. Omdat mijn pa twijfelde over de rode kleur heb ik destijds een deal met hem gemaakt dat ik de auto 6 jaar later van hem zou overnemen. Zo gezegd zo gedaan. Wel heb ik heb de auto de afgelopen 5 jaar aan mijn zus uitgeleend toen ik een lease auto had van de zaak, laatste was een Volvo v40 r-design. Sinds eind mei 2014 is de "R" weer in mijn bezit.

Heb al een aantal forum leden ontmoet die mij hebben geholpen met opknappen en hoop via deze weg nog meer liefhebbers te leren kennen!

De "R":

Brambo67

Mooie rooie, en zo te zien niet vernaggelde, 850R. Houden zo! Veel succes en plezier hier op het forum.
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

V70geRwin

Mooie wagen, rood, automaat en dakkie  :eusa_dance:

cornelis-b

Leuk dat je jezelf hebt voorgesteld Erik, en ik heb je toen al gezegd HOUDEN die auto en je hebt een verstandige beslissing genomen :eusa_clap:
We zien en spreken ons weer snel.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Thijs850

Wat een mooie kar, dat er geen liefhebbers zijn gekomen om jou R op te halen? Geluk voor jou kun je vanaf nu bij dit forum meer te weten komen! En puur plezier beleven..
Gereden 440 '91, 440 '95, 460 '96, 850 GLE ,93, V40 2013 T3 Summum 103K.
Huidig '93, 850 GLT met 203.502km gekocht huidige stand 312.500

Jan_D.

Ha, dan had ik jou op 14 november zien rijden in A'dam nabij het VU ziekenhuis.

Groet,

Jan

erik brouwers

Welkom Erik, leuk zo'n rode R.

Jij gaat je ook aan de rode R meeting toevoegen neem ik aan?
850 RACING ESTATE  VOLVO FOR LIFE

JuT5R

spijky

Welkom, mooi rood is nie lelijk
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

Alpinab10

Toffe kar, rood is imo de kleur voor een snelle wagen
C-70 T5 1999
Alpina B10 3.5/1 1989
ML 270cdi 2001

SnoobyDoo

Hi Erik,

Goed te zien dat je de wagen lekker hebt gehouden!
Ik had even gemist dat je je hier had aangemeld, leuk.

Ben je uiteindelijk ook nog Dirk terechtgekomen?

Gr.
Tim
Richie: All right! Take it easy you bitch! I mean, Your Bitchness..I mean Lady Bitch of, oh God Eddie, what do you call them? Eddie: Jugs, what do you call em?

UserID6342

Ja hoor, Ronny en ik hebben al het e.e.a. aan de auto gedaan.  Moeten nog een paar kleine dingen uitvoeren w.o. een oliekoelerslang vervangen maar komt wel goed met deze R allemaal.