Technische gegevens(incl apk datum) online opvraagbaar bij RDW. Tik je kenteken

Gestart door Guido_Smit, 28-01-2005 21:32:16

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Citaat van: Spin op 31-01-2005 10:11:08
Citaat van: thuur op 30-01-2005 01:43:17
Een cijfer in je kenteken krijg je ook als je nummerplaat (onherstelbaar) beschadigd is, of gestolen. Bij beschadiging inleveren en er wordt een nieuwe plaat voor je gedrukt, met een hoger cijfertje dus. Het cijfertje heeft dus niets met de letter/cijfercombinatie te maken.
Gr 8)

Ik heb geen 1-tje gekregen toen ik nieuwe platen heb besteld, sterker nog...ik heb nu 4 platen hier liggen met identiek kenteken en registratie nummer...alleen 2 moet ik toch wel inleveren voor vernietiging, maar heb er geen cijfertje bij gekregen.

Officieel behoor je volgens de regels toen die uitkwamen gelijk met het nieuwe kentekensysteem wel een nummer te krijgen. Maar ik heb al van meer mensen gehoord dat ze niet zo'n lelijk cijfertje kregen bij een set nieuwe platen. Misschien dat de regelgeving is gewijzigd als je je eerste set nog in prima staat kunt inleveren?

Vwb de trekkracht: kijk maar gewoon in je boekje ;)

Gr 8)

mehn

Citaat van: 855-Champagne op 31-01-2005 15:47:28
Tja heb ik weer, zit ik m'n kenteken in te tikken lees de gegevens door staat er apk tot 3 Dec 2004, gloeiende gloeiende denk ik.
Ben vandaag maar ff wezen keuren en zoals verw8 kan ik er weer een jaar tegen aan, voor 40 eurie's.

Dan is het toch nog érgens goed voor  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: