Sebastiaan - in 2015 weer terug weer met een s70

Gestart door sappie, 05-04-2009 15:07:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sappie

#30
gisteren de automaat laten flushen, schakeld nu ook weer een stapje beter. beetje bij beetje komen we tot een beter schakelgedrag gelukkig.
ondanks dat houdt ie toch heeeeel soms dat terugschakelen met een lichte "bonk" om het zo maar te zeggen, zeker niet meer zo storend als eerst en ook maar heel af en toe, ik hoop in ieder geval dat het hier bij blijft...

ook een powerflex bovenste motorsteun geplaatst. wil er eerst wat langer mee rijden om er goed een oordeel over te kunnen geven. vooralsnog vind ik het gegrom van de motor beneden de 80 km/h lekker sportief klinken maar boven de 100 km/h vond ik dat ie voorheen juist zo heerlijk stil was en nu hoor ik toch zo'n monotone brom, misschien dat dit in de loop der tijd wat minder wordt, anders laat ik hem vervangen door een origineel standaard exemplaar.

voor het eerst ook bij Nordicar geweest, zeer vriendelijke mensen, er heerst een prettige sfeer.

ook de multieriem vervangen, die was er echt aan toe. Hij was verbaasd dat de dealer hierover niets gezegd heeft aangezien de distributie onlangs vervangen was, maar over SVALA Haarlem heb ik wel genoeg gezegd denk ik zo... :eusa_silenced:

ik heb ook de voorkant laten nakijken, heb toch zo'n 1.500 km met die @!$#$% banden rondgereden aan de voorkant met dat getril, wilde zeker weten dat er nergens speling is ontstaan of iets dergelijks. de mannen konden niets vinden en vonden dat het er verder goed uitzag ... dus ik ook weer gerust.. ;D

sappie

Hoi na verkoop van de rode s70 nog een tijdje s80 gereden maar heb altijd spijt gehouden van de verkoop van mijn s70 die mij gewoon beter paste.
Per toeval onlangs weer tegen een s70 aangelopen, dit keer van april 2000, automaat, 140pk, Europa line, 152.000, volledig dealer onderhouden (2vorige eigenaren) en was na het instappen al verkocht. Auto wordt deze week geleverd.

Zit nog even met de volgende vraag: kunnen velgen met et49 op een s70? Ik zie nml veel meer setjes voor de s60/v70n te koop staan maar die hebben een et van 49 ipv 43, iemand ervaring daarmee? Bijvoorbeeld tethys onder een classic?

Alvast 2 foto's van de adv.



UserID25761

ik heb Thethys onder mijn classic  ;D  nergens problemen mee  :P

sappie

Oké met welke bandenmaat?
Dacht dat et49 wellicht wat zou aanlopen omdat de velg iets meer naar binnen valt.

UserID25761


sappie

Thnx. Zal eerder voor 16" gaan ivm budget en bandenprijs maar mooi dat het past.

V70geRwin

Leuk verhaal en toch weer aan de S  ;D
Welkom terug en vast veel plezier met je wagen!

sappie

Citaat van: V70geRwin op 08-02-2015 19:59:25
Leuk verhaal en toch weer aan de S  ;D
Welkom terug en vast veel plezier met je wagen!

De s80 reed prima maar gaf mij nooit het gevoel dat de s70 mij gaf, ik kan dan ook niet wachten tot ik hem heb.

blastaway

Welkom terug en veel plezier met je mooie s70!
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

leons850

Ik heb ook Tethys velgen er onder zitten, rij alleen wel met 5mm spacers. Zoals het eigenlijk hoort.

Mooie auto heb je, komt me bekend voor. ;)
veel plezier er mee als je hem hebt.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

sappie

De ophaalfoto's...
Wilde in eerste instantie meteen voor 16" gaan maar de michelins zijn nog splinternieuw, dus rij maar even door op de 15" ers..veerpootbrug heb ik er nog in laten zetten :-)