Raambediening C70 Cabrio

Gestart door arjenenels, 08-02-2015 22:07:02

Vorige topic - Volgende topic

arjenenels

Hallo,

Betreft een tweetal raadsels (voor mij in ieder geval) betreffende de bedieningsknop om alle 4 de ramen gelijktijdig omlaag, dan wel omhoog te laten gaan. Dat knopje doet niks in mijn auto (C70 cabrio 2001). Heb de unit al eens uit elkaar gehad om contacten schoon te maken, maar dat bood geen oplossing.
Tweede raadsel (misschien gerelateerd....) is het oranje lampje wat er naast brand. Is nogal opzichtig, dus lijkt me geen onderdeel van de knopverlichting. Brand bovendien altijd, ook als verlichting uit is.

Ideeën over hoe de unit werkend te krijgen bijzonder welkom, evenals input voor de functie van het oranje lampje.

Gr. Arjen

id20driver

Als het lampje op de schakelaar brandt, zijn de knoppen van de achterruitjes geblokkeerd, dit kan je opheffen door beide achterste schakelaars op het portier kortstondig omhoog te trekken. Lampje moet dan uitgaan en schakelaars op achterconsole moeten dan weer werken.

.
C70 - T5. Convertible Prestige. Turquise Blue Pearl. Black softtop. Beige softleather. Claret woodinlay. Dynaudio Dolby Surround Prologic. Parkingheater

arjenenels

Enorm bedankt voor de reactie, bijzonder nuttig. Had de manual ook gelezen, maar dit er niet uit gedestilleerd.
Zojuist even getest en inderdaad, het blokkeren en de-blokkeren van de achterramen werkt, waarbij het lampje aan of uit gaat.
Helaas willen alle ramen met de betreffende schakelaar wel gelijktijdig omhoog (blokkering of niet) maar niet omlaag.
Blijkbaar toch iets mis met de schakelaar. Want ook een van de achterramen wil met de achterschakelaar wel omlaag, maar niet meer omhoog.

Wordt dus beetje rommelen de komende tijd.

Gr. Arjen