Vastzetten embleem achterklep

Gestart door steve p, 10-05-2011 23:32:23

Vorige topic - Volgende topic

steve p

Aangezien er op mijn achterklep niets zat heb ik op de sloop o.a. een Volvo embleem gescoord.
Ik heb de zwarte kleefzooi aan de achterkant eraf gekrabt omdat dat niet meer plakte.
Hoe kan ik het beste de emblemen monteren? Bison kit of secondenlijm of....?

NinaPaul

tec 7 zwart

wel goed ontvetten
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

rpakuypers

Gaat ook prima met dubbelzijdige tape, maar dan wel van een goed merk zoals 3M en dat is te koop in elk zichzelf respecterende automaterialenhandel (of in de bouwmarkt).

Groet,
Roger

thuur

HPX maakt daar werkelijk fantastische tape voor :D Verkrijgbaar bij nagenoeg iedere automaterialenzaak.

Gr  8)

JJP850

Goedendag beste forumleden
Ik lees in deze topic alleen over emblemen bevestigen met dubbelzijdige tape.
Ik ben nieuw en niet zo ervaren. Ik heb hetzelfde bij de hand gehad: na het spuiten van de achterklep opnieuw de emblemen monteren.
Ik heb het echter gedaan met  polyurethaankit en vraag me nu af of dat wel verstandig is geweest?
Heeft er iemand ervaring met polyurethaankit?
(Ik zou mijn TWR namelijk niet graag verliezen :( )
Mvg JanJaap

cornelis-b

Mijn logo´s heb ik in het verleden geplakt met HPX tape, verkrijgbaar bij de betere automaterialen zaak. Enorme kleefkracht. Logo op de plakzijde leggen en met een scalpel langs de randen van het logo de uitstekende resten weg snijden, met een scalpel kan je heel secuur werken. Dan bescherm vel verwijderen en op de juiste plaats plakken, aandrukken en vast ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien