deurschakelaars

Gestart door Serge, 21-06-2004 17:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Serge

Hoi

Via de zoek kwam ik aan de weet dat de interieurverlichtingsschakelaars, zgn. micro-switches, in het slot zitten geintegreerd.

Linksvoor en rechtsachter branden de reflectorlampjes niet meer en ik vermoed dat de swicthes defect of vuil zitten.

Mijn vraag dan : waar zitten die exact / hoe kan ik deze reviseren?

Big thanks :D
W h e n   i n   d o u b t,   t e l l   t h e   t r u t h.  (Mark Twain)

Reitse

Lampjes nog wel goed?

Serge

W h e n   i n   d o u b t,   t e l l   t h e   t r u t h.  (Mark Twain)

©orné

Citaat van: Serge op 21-06-2004 17:36:01
Linksvoor en rechtsachter branden de reflectorlampjes niet meer en ik vermoed dat de swicthes defect of vuil zitten.

Als je binnenverlichting correct aan-/uitschakelt is er niets met de microschakelaars aan de hand.
De schakelaars vind je in het inwendige van het metalen deel van het slot.
Hoe veilig en comfortabel je aankomt is van belang, niet hoe snel!
Het leven mag dan net een snelweg lijken, mijn leven wil ik er niet op eindigen...

san

Vandaag maar eens het linkerdeurpaneel eraf om de deurschakelaar te reinigen,ik kon vanaf de bestuurderskant alle ramen open en dicht doen behalve rechtsachter,als je rechtsachterin zit kun je deze wel open en dicht doen.Tot zover,ik het een en ander opgezocht en tijdens het openmaken van de schakelaar,sprong er een veertje met ronde kop uit de unit....waar deze hoort is dus de vraag?

Het is het meest rechter onderdeel op de foto.

cornelis-b

Kijk even aan de onderkant van de knoppen daar zit onder elke knop een pen met een veertje.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

san

Heb het al gevonden denk ik,deze hoort boven het bovenste groene ledlampje.Tussen het zwarte bevestigingslipje en het ledlampje in.

cornelis-b

Hier het binnenwerk van de schakelaar die ik heb.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien