Mini meeting: Automaat Flushen

Gestart door Rad, 02-02-2005 23:10:48

Vorige topic - Volgende topic

Jort

Ik hoef niet te flushen, dat is vorig jaar mei al gedaan, maar ik kom toch graag ff gezellig langs.

Zippo, ik ben ook wel in voor het flushen in de Kroeg.

Zullen we daar ook een lijst voor opstellen?

Actief Flushen:

Expertiese:

After Flush:

Jort.

Sem

IK WIL OOK...!!!

M'n broer had me al gewaarschuwd vanochtend dat er een nieuwe topic was geopend, maar dat  nu al zoveel op komen draven..!!!  :o

Ik vrees dat het te veel word, maar als het kan meld ik me aan.
Zowel ik als m'n broer (J.Hoeksema) hebben beide het probleem dat de bak steeds harder en de versnellingen rost. (En das nie fijn..)
Overigens doet die van mij het bij koude toestand er fijn, maar als ie warmer word dan voel je'm iets meer dreunen. (t'is geen drama hoor!)

Dus bij deze...., zou ik graag vanuit flevoland willen komen kijken. (en werken natuurlijk)

Sem

Rad

Even een update:

Ik heb vandaag 2 doe het zelf garages gebeld. Beide in de omgeving van Utrecht, lekker centraal.
Bij beide waren ze niet echt geneigd om van te voren te reserveren. Toen ik zei dat ik kon garanderen dat we 4 bruggen voor 5 uur bezet zouden houden ging bij 1 firma de knip toch wel wat trillen. Misschien dat dat gaat lukken. Eerst maar eens een datum prikken.
Mochten er nog mensen een sleutelplek weten, geef het dan even door!

Rad

De huidige stand van zaken:

Actief flushen (17x):

Ludo
Mathh
Bas850
BartT5R
Hen3
ErikDo
J.Hoeksema
)()()st
Raf
Jan_D.
Rai
Yackall
Tim
BennieV70T
The Saint
Keesjan
Sem

Hulp/Expertise (5x):

Mehn
Thuur
855-Champagne
JortS
Rad

Rad

[move=left,scroll,6,transparent,100%]LET OP!!![/move]

Ik heb een poll aangemaakt om de definitieve datum te prikken.

Je kan je voorkeur HIER opgeven!!!

BartT5R

Ik heb eventueel nog een plaats die we voor weinig kunnen gebruiken, is van een klant van me, er is 1 brug voorhanden maar voldoende plaats voor 10 of meer auto's.
Dit is echter wel in Kalmthout Belgie, op 10 minuten van Roosendaal en 20 minuten van Breda.

Laat ff weten of het de moeite is om op verder te gaan.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Rad

Ik vind het een prima idee, komen we ook eens over de grens.  ;)

mehn

Citaat van: BartT5R op 08-02-2005 16:44:51
Ik heb eventueel nog een plaats die we voor weinig kunnen gebruiken, is van een klant van me, er is 1 brug voorhanden maar voldoende plaats voor 10 of meer auto's.
Dit is echter wel in Kalmthout Belgie, op 10 minuten van Roosendaal en 20 minuten van Breda.
Laat ff weten of het de moeite is om op verder te gaan.

Ja, maar heeft die klant interesse om 22 auto's over de vloer te krijgen?
Ik denk dat we het moeten opsplitsen.

Belgie, Limburg en Noord-Brabant via Bart en de overigen centraal in Nederland.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

BartT5R

Goed,
ik zal hem morgen eens bellen.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

mehn

Citaat van: Ludo op 08-02-2005 18:12:58
voor degene die de filter mee willen vervangen, hier bestellen.

Als jij weet hoe je die moet vervangen -> mij best  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Frans Harkema

De eigenaar van de garage in Valkenswaard met meerdere bruggen heb ik nog niet gesproken, zodra ik hem te pakken heb gekregen zal ik het melden.
De man in kwestie is tevens eigenaar van de er naast liggende Peugeot garage, wellicht dat we via hem ook de automaatolie voor een gunstige prijs kunnen kopen. Daar komt nog bij dat we dan niet met vaten olie hoeven gaan sjouwen.

Frans

Rad

Dat zou mooi zijn, hou ons op de hoogte Frans!!

J. Hoeksema

Ik hoop eigenlijk dat er ook nog iemand met een locatie ergens centraal in Nederland of in het noorden van Nederland komt. :-\

LPG is wel lekker goedkoop in Belgie!!!! ;)

)()()sT

Citaat van: Frans Harkema op 09-02-2005 11:46:58
De eigenaar van de garage in Valkenswaard met meerdere bruggen heb ik nog niet gesproken, zodra ik hem te pakken heb gekregen zal ik het melden.
De man in kwestie is tevens eigenaar van de er naast liggende Peugeot garage, wellicht dat we via hem ook de automaatolie voor een gunstige prijs kunnen kopen. Daar komt nog bij dat we dan niet met vaten olie hoeven gaan sjouwen.

Frans

Zou inderdaad ideaal zijn. Ik weet zelf ook niemand die genoeg ruimte heeft, ik klooi wel vaker bij een vriend van me aan mn eigen auto, maar dat is in een ruime garage met 1 hefbrug (en die heeft ie zelf nodig  8))
Daarnaast woon ik in het zuidelijkste deel van NL, dus om dat centraal te noemen....  :-\

Houd ons op de hoogte Frans!

Rad

Citaat van: J. Hoeksema op 09-02-2005 15:24:44
Ik hoop eigenlijk dat er ook nog iemand met een locatie ergens centraal in Nederland of in het noorden van Nederland komt. :-\

Ik ben bezig!!  :D