Mini meeting: Automaat Flushen

Gestart door Rad, 02-02-2005 23:10:48

Vorige topic - Volgende topic

BartT5R

Glibbert vroeg om niet begin maart, dus eventueel het tweede weekend van maart. Als dat voor jullie goed is mail ik hem dat wel door.
Hij zit nu namelijk met de verkoop van z'n woning en heeft het nogal druk.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Keesjan

Keurig geregeld! Ik heb nog niks op zat. 12 maart of eventueel zon. 13 maart.
De enige transmissievloeistof die ik heb zit in m'n auto, dus ik wil wel graag gebruik maken van de gezamelijke inkoop. Moet nog even terugkijken om te zien welke onderdeeltjes ik eventueel zelf moet kopen of heb je verder niks nodig qua pakkingen, dopjes of iets dergelijks?
Dus, ik kom graag naar Bergen op Zoom. Adres enzo verschijnt hier nog wel he tzt, of in een pb naar de deelnemers.

groeten,
Keesjan

850Tim

Citaat van: Tim op 09-02-2005 20:42:49
Citaat van: Bas850 op 09-02-2005 20:33:06
Citaat van: Tim op 09-02-2005 20:21:01
Zoals gezegd kan ik inderdaad de olie via de zaak regelen ;). Ik heb her en der (Niham, plaatselijke Volvo Dealers) geinformeerd wat een liter Dexron 3 kost, gemiddeld 9 euri excl btw.(Sommige dealers wisten het niet eens ???)
Ik kan de olie leveren voor 3,25 euri incl. BTW. das niet verkeerd lijkt mij.
De vraag is hoeveel liter moet ik eventueel gaan bestellen en hoe krijg ik het op locatie. Ik kan laten afleveren op locatie maar ik denk dat het zekerder is als ik het bij mij op de zaak laat afleveren en dan meeneem(aanhangwagen) :-\ of zoiets
Nog andere ideen??

Goed bezig, de oude olie kan die niet weer in het lege vat.?

Bas

Oude olie kan uiteraard terug in 't vat ;D (ik neem eventueel extra lege vaten mee) maar 'k moet wel even informeren of ik de oude olie bij ons in de bulk kan "dumpen". Wij (het bedrijf) moeten ook betalen voor afvoer afgewerkte olie.
Anders moet ik de olie iets duurder maken dan kan ik de zaak betalen voor de afgewerkte olie. Ik dacht uit m'n blote kop ca. 0,20 eurocent per liter.
Ik kom hier op terug

Wat betreft de oude olie, geen probleem kan ik op de zaak kwijt :D. Afvoeren kost 0,25 cent per liter. Dus kost dan 1 liter Dexron III 3,50 euri per liter. Lekker toch, hebben we goede goedkope olie en de oude kunnen we kwijt. 'K hoop wel dat jullie rekening houden met de data die ik heb opgegeven ;D. Nu even serieus kijken hoeveel dat er gespoeld moeten worden ivm. met de aantallen liters. Ik wil als 't ff kan niet met 50 liter blijven zitten :P
Tim
Simply the best.......

Keesjan

Citaat van: mehn op 03-02-2005 10:08:24

Er zijn overigens twee manieren om te spoelen; inclusief de oliekoeler of exclusief de oliekoeler.

Aan materiaal heb je nodig:
- 1x alu-pakking aftapplug (als je de olie eerst wil aflaten)
- 1x bevestigingsclip slang aan koeler (als je de koeler niet wilt spoelen)
- 10 à 13 liter DexronIII ATF-olie

Hulpmiddelen:
- 1,5 meter doorzichtige flexibele slang
- twee trechters
- enkele lege (liefst doorzichtige) 5 liter kannen
- garagekrik (zie boven)
- momentsleutel (als de aftapplug eruit gaat)

;)

mehn

Poging:

12 maart in Bergen op Zoom  ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

The Saint

Wordt voor de datum naar de poll gekeken of gaan we gewoon wat prikken?

The Saint, die alleen op 19/3 kan.
No shirt no shoes, no pinball

mathh

V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

mehn

Citaat van: The Saint op 10-02-2005 20:55:43
Wordt voor de datum naar de poll gekeken of gaan we gewoon wat prikken?

Dat heb ik gedaan, ondanks het feit dat ik 19-03 heb gestemd was de meeste voorkeur voor 12-03.
Mij maakt het niks uit. Het is afhankelijk van Glibbert en de olieleverancier lijkt me  ;)

XC60 D4 AWD:

Rad

Ga er maar van uit dat het 12-3 wordt....

BartT5R

Hey Maikel,
wil jij me dan ook ff helpen met het vervangen van wat dashboardlichtjes? Vertel me ff welke ik daar voor nodig heb, dan bestel ik ze alvast.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

mathh

Citaat van: BartT5R op 11-02-2005 15:07:36
Hey Maikel,
wil jij me dan ook ff helpen met het vervangen van wat dashboardlichtjes? Vertel me ff welke ik daar voor nodig heb, dan bestel ik ze alvast.

sleuteldag ??? ;D
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

mehn

Citaat van: BartT5R op 11-02-2005 15:07:36
Hey Maikel,

Wat is kapot?

- Controlelampjes (zoals olie)
- De meters (zoals kilometerteller)
- De Boordcomputer
- Schakelaars

Zeg het maar  ;)

XC60 D4 AWD:

BartT5R

Achtergrondverlichting boordcomputer en eentje van de airco, aan de temperatuurregeling van de passagier.

En misschien dat ik dan ook beter de thermostaat kan vervangen want die blijft open staan.

BartT5R

Jongens, de Glibbert piste is ontoerijkend. daar is maar plaats voor een drietal wagens, dus daar hebben we niks aan.
Ik bel vanavond nog eens voor de optie in Kalmthout.

mehn

Citaat van: BartT5R op 11-02-2005 16:05:35
Achtergrondverlichting boordcomputer en eentje van de airco, aan de temperatuurregeling van de passagier.

Die van de airco weet Ludo alles van  ;D
Eéntje voor de boordcomputer heb ik wel voor je  ;) Die heb ik niet via de dealer (veel te duur) dus daar weet ik het nummer niet zeker van (966326?).

BTW, heb je een bijrijdersairbag?  ;D

XC60 D4 AWD: