Kabel versterker past niet!

Gestart door MarcoV, 17-05-2009 16:42:25

Vorige topic - Volgende topic

MarcoV

Wilde van het weekend mijn aangeschafte versterker aansluiten maar de brede verloopstekker die in de radio komt past niet!
Is te klein en bestaat uit 1 stekker terwijl er 2 dezelfde stekkers in de radio moeten die nu in de contrastekkers van de kabelboom gaan.
iemand een idee?
Is de versterker die achter de tunnel komt en moet op een Sc-805.

MarcoV :-\

Sbv

Citaat van: MarcoV op 17-05-2009 16:42:25
Wilde van het weekend mijn aangeschafte versterker aansluiten maar de brede verloopstekker die in de radio komt past niet!
Is te klein en bestaat uit 1 stekker terwijl er 2 dezelfde stekkers in de radio moeten die nu in de contrastekkers van de kabelboom gaan.
iemand een idee?

Zet er even een foto bij, dat maakt het misschein wat makkelijker

thuur

iemand een idee?

Je hebt een verloopkabel nodig. Ik zal eens kijken of ik nog zo'n ding heb liggen.

Gr ;)

MarcoV

Citaat van: thuur op 17-05-2009 21:56:13
iemand een idee?

Je hebt een verloopkabel nodig. Ik zal eens kijken of ik nog zo'n ding heb liggen.

Gr ;)

Dat zou mooi zijn, ik hoor het wel,

MarcoV ;)

san

Nu heb ik net een vraag gesteld in het gevraagd topic...veel reacties..weet iemand of de gevraagde versterker ook past op een SC900 serie? Ik wil er graag 1 die onder de stoel past.Het onderdeelnummer van de losse kabel is ook welkom.Ik heb namelijk al verschillende PB's gehad vandaar.

UserID25761

Citaat van: san op 18-03-2015 20:42:43
Het onderdeelnummer van de losse kabel is ook welkom..

Is niet meer te bestellen, :eusa_shifty: ik heb hem toen maar zelf gemaakt

cornelis-b

Of er een op de kop tikken met complete kabelboom of zoals Nick zegt zelf gaan hobbyen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

san

Ewout heeft er 1 die kwam uit Roetmobiel en zat aangesloten op een SC901.Dus ik denk dat deze versterker dan gewoon op de SC805 kan worden aangesloten.