(helaas wel/niet) nieuw forum lid

Gestart door AdK, 23-02-2015 10:03:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AdK

Citaat van: erik brouwers op 23-02-2015 22:54:39
Sorry, welkom hier trouwens😉

Ja, moet wel uitvogelen hoe ik ze erop moet zetten...

AdK

Citaat van: AdK op 23-02-2015 23:11:12
Citaat van: erik brouwers op 23-02-2015 22:54:39
Sorry, welkom hier trouwens😉

Ja, moet wel uitvogelen hoe ik ze erop moet zetten...
zie net een op het forum hoe dat werkt...

AdK

Citaat van: jas op 23-02-2015 22:17:50
Succes er mee! en als je nog een foto plaatst van je auto dan weet ik naar welke auto ik kan zwaaien hier op het eiland
populaire auto in de regio?!!!!! of een auto waar je ''snel'' iets mee hebt?!

hansje

a.s zondagmorgen maar een havenhoofd meeting houden dan tel er al een stuk of 5 :eusa_clap:

AdK

Citaat van: hansje op 24-02-2015 08:31:44
a.s zondagmorgen maar een havenhoofd meeting houden dan tel er al een stuk of 5 :eusa_clap:
eerst maar repareren, dan showen  ;D

hansje

Lekker de tijd er voor nemen, iedere x iets dan breng je hem weer in goede staat. Voordeel is dat je weet wat er gedaan is en afschrijven doe je niet meer.
Btw Cornelis is Dirksland heeft veel verstand vd 850, ga vaak naar hem toe ook met de T4, zelfde blok 1 cylinder minder.

AdK

Citaat van: hansje op 24-02-2015 09:10:57
Lekker de tijd er voor nemen, iedere x iets dan breng je hem weer in goede staat. Voordeel is dat je weet wat er gedaan is en afschrijven doe je niet meer.
Btw Cornelis is Dirksland heeft veel verstand vd 850, ga vaak naar hem toe ook met de T4, zelfde blok 1 cylinder minder.
Kun je via persoonlijk berichtje even laten weten wie Btw Cornelis Dirksland is...

hansje


AdK

foto's durf ik pas aan te beginnen als hij weer helemaal TOP is... Ben beetje voorzichtig nog hoe het gaat verlopen. Gisteren wel even stukje gereden en moet zeggen dat hij wel erg lekker rijdt...