Even voorstellen en vragen

Gestart door EricV, 04-02-2005 18:31:23

Vorige topic - Volgende topic

EricV

Hoi allemaal!

Eerst maar even voorstellen. Ik ben Eric en, n ude bankrekening er enigzins klaar voor is, op zoek naar een 850 estate.
Ik rijd, nu ik mijn leaseauto de deur uit heb gedaan (van baan veranderd), dagelijks in een Landrover van 40 jaar oud en wil wel weer eens fatsoenlijk kilometers vreten.

De aankooptips helpen enorm!!!!
Maar (daar komt vraag 1) als ik serieus ga kijken naar 850's zou iemand het dan leuk vinden om wellicht mee te gaan een paar adresjes langs? Ik woon zelf in Houten en zoek het bij voorkeur ook een beetje in de buurt.

Vraag 2: op marktplaats staat al enige tijd een knalrode 850 estate T5 op LPG met 270.000 km...voor 5750 euro. Ik vind het ding er prachtig uitzien, maar die prijs kan toch haast niet kloppen? Ook als je bedenkt dat ie er al een tijdje opstaat.  Wordt aangeboden door dhr. Leendert in Haarlem.

Nou, ik hoor het allemaal wel. In ieder geval alvast bedankt zover en ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.

Eric

b0nkolok

Hoi Eric,
Ik woon in Haarlem. Effe belle en ik ga mee kijken.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

EricV

Hee!

Da's snel. Ik geef zeker een gil als het zover is. Bedankt voor het aanbod!

Eric

b0nkolok

Stuur maar een e-mail of PB in plaats van bellen, want dat nummer staat nergens op dit forum.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Keesjan

Als je toevallig in Noord-Brabant gaat rondneuzen, mail maar, dan wil ik ook best met je mee. Er van uitgaande dat ik de landrover niet hoef aan te slepen met mijn volvo  ;)

EricV

Hoi Kees Jan,

Jij ook bedankt...superfijn!
We zijn hier even aan het plannen wanneer we gaan kijken en laten dan zeker weten als we in Brabant zijn.

Eric

Maarten

Hallo Eric,
Ik woon ook in haarlem, en wil ook wel mee kijken, gezellig met z'n drieƩn Eric, Jan en Maarten .
Groet maarten
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

Volvo comfort

Laten we er gewoon een forum meeting van maken..

Komen we gewoon met zn allen Jaaaaaaaaaaah toch!!!!! ;D