Raymond met z'n zwarte T-5R

Gestart door myradon, 26-01-2015 21:43:45

Vorige topic - Volgende topic

myradon

Hoi allemaal,

Anderhalve maand heb ik met smart gewacht dat mijn account geactiveerd zou gaan worden. Telkens weer "account wacht op goedkeuren." :eusa_wall: :eusa_wall: Totdat blijkt dat Thailand niet zo'n goed land is om een account op 850forum aan te maken. Ben had voor mij een mail naar Maikel gestuurd. Maikel dacht dat ik spammert was. Nu is het toch gelukt en ben ik blij. Ondertussen spit ik zo'n 3 maanden al het forum door.

Sinds 2 maanden ben ik trotse eigenaar van een zwarte Volvo 850 T-5R met 351.000KM (LH-VT-03) op de teller en blok 250.000 aldus vorige eigenaar. De auto heeft 5 jaar opgeschord buiten gestaan onder een boom. Iemand had de motor in de soep gereden. Nu is er op diverse plekken op het dak de laklaag gaar als in boomhard heeft lak aangetast. De vorige eigenaar heeft z'n auto teruggekocht in heeft er een nieuwe motor ingehangen. Is wel grappig want ik vertelde hem dat ik wil gaan sleutelen aan de auto bij ASK in Hilversum. Hij vertelde dat hij daar de motor erin heeft gehengeld. Ze kennen daar de zwarte T-5R wel.

Nu wil ik rustig met stage-0 aan de gang gaan. Als eerst nieuwe accu erin. ik stond vorige week al met startkabels. As. weekend silentblocks achter. Eentje is er kapot en hij moet gekeurd worden. Vandaag bij de Volvo-dealer nieuwe besteld. Geen aftermarket spul, dat heb ik hier op het forum al geleerd.

Groet,

Raymond

spijky

Welkom Raymond,

Tijd voor wat pica's

Plaatjes vullen de praatjes, zeg dan maar altijd.  ;D ;D ;D
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

myradon

Haha... ik was al aan het kijken hoe je plaatjes toevoegt. Wat r*k vind is dat oudere topics de afbeeldingen verdwijnen omdat deze afbeeldingen niet op de website zijn ge'embed. Ik zal eens wat plaatjes toevoegen....

Spin!

Welkom, zilveren buitenspiegels toevallig?

www.vm-parts.nl

V70geRwin

Welkom en een zwarte T-5R kunnen we niet vaak genoeg zien hier  :eusa_clap:

myradon

Vandaag bij Marans in Veldhoven gebruikte knipperlichten gehaald. De aftermarkets die er opzitten zitten vocht in. Rubbers sluiten niet goed meer af. Die AngelEyes worden binnenkort door originelen of anders gelijkende imitaties vervangen.

henry classic v70

Mooie wagen :eusa_clap: ik zou alleen dat slaglood eraf halen en plaklood achter een spaak van de velg plaatsen
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

myradon

Je ziet het niet op de foto. Er zit best wat stoeprandschade aan de velgen. Ik denk laten afdraaien, richten en mat poedercoaten of spuiten in kleur titanium.

Vulk

Oh een zwarte estate, staat ook nog hoog op de verlanglijst hier!

erik brouwers

Nice en leuk dat het een Orgineel Nederlandse is😉 veel plezier ermee
850 RACING ESTATE  VOLVO FOR LIFE

UserID6342