Raamfolie

Gestart door b0nkolok, 05-02-2005 21:02:16

Vorige topic - Volgende topic

Esveldt

Tuurlijk!!!

Het is te duur om nog een bordje te maken "Alleen parkeren AA"

Weet iedereen dat je meteen daar moet zijn om iemand van het Khuis te zien.

Ik zie uiteraard wel alle knipogen en zonnebrilletjes hoor, maar trek je het nu niet in het extreme.

Paul

thuur

Citaat van: Esveldt op 23-02-2005 16:26:41
Tuurlijk!!!

Het is te duur om nog een bordje te maken "Alleen parkeren AA"

Weet iedereen dat je meteen daar moet zijn om iemand van het Khuis te zien.

Ik zie uiteraard wel alle knipogen en zonnebrilletjes hoor, maar trek je het nu niet in het extreme.

Paul

Nee joh, ik kwam de (grappige) foto gewoon tegen en moest meteen aan deze draad denken.. De eerdere post waren ook niet helemaal serieus bedoeld, maar ik wilde wel even de meningen aftasten. For the record: ik ben het helemaal met je eens hoor!

Volgens mij geldt het bordje trouwens voor de andere kant van het hek (zou wel zo logisch zijn). ;)

Gr 8)

daytonawim

ik wil de eerste " wiel klem en co"  wel zien die proberen te klemmen of te slepen :-) die heren die daar bij lopen zijn niet zo vriendelijk hoor :-)))

Peertje

Citaat van: Ludo op 23-02-2005 18:47:06
zomaar een vraagje,
aan wie behoren AA en CD kentekens eigenlijk toe?.

AA zijn koninklijk huis auto's
CD is Corps diplomatique (ambassadeurs en zo)

Dus ja, (schaam schaam :-[ ) onze queen rijd in een Ford Mondeo....
Hé? Geen banner meer?

M a r c

Citaat van: SnakeByte op 23-02-2005 18:59:01

Ford Scorpio
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: b0nkolok op 20-02-2005 19:06:45
Kortom, de wettelijke bepalingen op dit punt zijn niet duidelijk. Logisch, want welke 'wetgever' heeft ooit gedacht aan raamfolie.
Dus probeert iedere 'oom agent' slimmer te zijn dan de wet of althans de regeltjes naar eigen goeddunken te interpreteren.
Het wordt tijd voor duidelijkheid en dat kan alleen door de rechter.
Ik doe 'voor niets' een raamfolie-zaak.
Wie meldt zich?

Hmmm, dat hou ik in mijn achterhoofd  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

speedyT5

Citaat van: MH op 23-02-2005 19:33:25

Ford Scorpio

en waarschijnlijk de laatste rijdende Scorpio in Nederland..... ;D
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

daytonawim

"offtopic"  
wat is er mis met een scorpio ????, ik heb er bijna 200.000 km mee gereden  en bij 300.000 km ingeruild het enige wat kapot is gegaan was de uitlaat na 290.000 km. verder zelfs geen remschijf verniewd!!!!!!!!!  ( oja 80 % van de km in duitsland gereden) 2.8i ghia automaat

Peertje

Ford Scorpio

Nog erger dus...  ;)

Dat je weinig onderhoud aan een auto hebt wil nog niet zeggen dat je er dood in gevonden wilt worden....
Hé? Geen banner meer?

thuur

Er is niets mis met een Scorpio...

Ware het niet dat dat laatste model afzichtelijk lelijk is ;)

Gr 8)

BobaFett

Citaat van: thuur op 24-02-2005 00:43:26
Er is niets mis met een Scorpio...

Ware het niet dat dat laatste model afzichtelijk lelijk is ;)

Gr 8)

Daar sluit ik me bij aan!
En ook ik heb in een ver verleden ook een tijd in een Scorpio rondgereden...  :o

Maar..... uiteindelijk zie je je fout(en) in en kies je voor gestaalde Zweedse perfectie  ;D

Keesjan

Ford Scorpio

De scorpio is nog in leven maar er is ook goed nieuws hoor. Zij verplaatst zich tegenwoordig bijna altijd met een van de S80's. In Nassau's blauw uiteraard.
Vwb de AA's; Er is ook een hele batterij afgeschermde kentekens beschikbaar waarmee de auto's kunnen worden uitgedost. De AA's worden bijna alleen bij officiele gelegenheden gebruikt. Zo'n cijfer-letters-letters combinatie kan best wel worden geklemd als er tijdelijk geen persoonsbeveiliger bij het voertuig is. De prent wordt toch op kenteken uitgeschreven maar die parkeercontroleurs voeren geen controle tenaamstelling uit. Kan leuke taferelen opleveren...

Keesjan

thuur

Je kunt iedere willekeurige kentekenplaat op die Scorpio hangen, maar die vis ik er toch zo uit hoor.... Die is alleen om (pseudo?) deftig in de buurt te tuffen volgens mij.

Ze is ooit wel es naar mijn oude school gekomen (toen had ze de Scorpio net) en ze kwam mooi met de heli en de auto was vooruit gereden. Ze is later ingestapt zodat het leek alsof ze echt met dat 'ding' was gekomen. (Handig als je mensen op zo'n vliegveldtoren kent ;))

Gr 8)

speedyT5

Grapje uit de tijd van het verdwijnen van de Scorpio.
Beraad op paleis Noordeinde, wat gaat het worden... Volvo of Nissan, een compromis werd bereikt...
Beatrix mocht voor Volvo kiezen en Willem Alexander voor Maxima 8)

;D
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

b0nkolok

Lijkt wel een Scorpio draad geworden.
Gisteren in 'Wegmisbruikers' op TV weer een stelletje oenen gezien, waaronder een raamfolie bekeuring. Staat vriend Spee lustig te oreren dat raamfolie verboden is. "Je kunt dan het gezicht van de bestuurder niet zien", is zijn motief. In plaats dat hij nou vertelt welke wettelijke bepaling raamfolie verbiedt, verkoopt hij toch lulkoek. Dit bedrijfje: http://www.sl-llumar.nl zal nu gauw failliet gaan vermoed ik
Graag zou ik zoiets eens voor de rechter zien. Denk dat het 'gehaktdag' wordt.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek