WDB Björn 850R(ood)

Gestart door bjornhansen, 12-03-2015 21:48:06

Vorige topic - Volgende topic

bjornhansen

Vraagje, ik wil graag deze week ook alle vacuumslangen vervangen..
Nou lees ik op het forum diverse merken, milimeters... een beetje ''door de bomen het bos niet meer zien'' verhaal.

Heeft iemand van hier iets op voorraad liggen, of iemand nog tips waar te bestellen o.i.d.? Of voldoet bijv. zo'n setje? http://www.europeantuningshop.nl/index.php?route=product/product&path=1663_1718&product_id=14961
Thnx!
Vrgr Björn
---850 T-5R 2.3 Aut. 1995 ---

Jurijn R

Dat is het setje dat ik ook besteld en vervangen heb. Tevreden van!
Verschillende diktes voor aansluiting zitten erbij ;-)

glenfiddich1983

Ik heb die set ook, prima spul hoor. En handig blauw, kan je later in één oogopslag zien welke slangen je vervangen hebt en welke eventueel nog niet :)
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

V70geRwin

Citaat van: bjornhansen op 16-03-2015 11:09:38
Vraagje, ik wil graag deze week ook alle vacuumslangen vervangen..
Nou lees ik op het forum diverse merken, milimeters... een beetje ''door de bomen het bos niet meer zien'' verhaal.

Heeft iemand van hier iets op voorraad liggen, of iemand nog tips waar te bestellen o.i.d.? Of voldoet bijv. zo'n setje? http://www.europeantuningshop.nl/index.php?route=product/product&path=1663_1718&product_id=14961
Thnx!

Hoe is je carterventilatie anders zou ik die gelijk mee pakken.
Daar heeft ET ook een mooie setje voor (150,-)

Voor de slangetjes handig om 1 voor 1 te doen, dan komen de juiste eindjes weer aan elkaar  ;)

bjornhansen

Oké top! Dan bestel ik bij hun enkele meters slang...
De Carterventilatie heb ik al liggen (kan alle originele delen makkelijk bestellen op m'n werk)
Vrgr Björn

V70geRwin

Citaat van: bjornhansen op 16-03-2015 12:19:50
Oké top! Dan bestel ik bij hun enkele meters slang...
De Carterventilatie heb ik al liggen (kan alle originele delen makkelijk bestellen op m'n werk)

Ik zou het setje bestellen.
Krijg je genoeg van de verschillende diameters en klemmetjes.
In 1 keer klaar.

bjornhansen

De R gisteren en vandaag helemaal klaar gestoomd voor vele plezierige KM's! Vandaag weer in de verzekering & belasting gedaan.. :eusa_dance:
Het volgende er aan gedaan :

- Castrol olie - oliefilter - brandstoffilter - luchtfilter - interieurfilter - bougies - bougiekabels - rotor - verdelerkap - complete carterventilatie - spruitstuk pakking - enkele pakkingen turbo - nieuwe koelvloeistof - diverse verroestte klemmetjes - aandrijfashoes bakzijde links - wielen gebalanceerd - lampen afgesteld

Oftewel, hij kan weer een tijdje d'r tegenaan.. en loopt nu veel mooier dan eerst (met imitatie bougiekabels, bougies etc)
Vacuümslangen-set heb ik besteld en moet deze week nog even.
Vrgr Björn

bjornhansen

Eerste weekje met de R zit d'r weer op, wat een fijne auto blijft het toch  8) 1 op 9,5 gemiddeld verbruik...

Vandaag alle vacuümslangen vervangen, was ook wel nodig.. :eusa_shifty:
Bij het resetten van het service-lampje, de auto ook even uitgelezen :

Vrgr Björn