voorstellen

Gestart door pablo, 06-02-2005 21:30:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pablo

Hallo allemaal, ik ben pablo en heb zojuist een V70 aut 170pk uit 99 gekocht met 266000 km op de klok.
Ik wil toch het één en ander vragen.
Hoe staat dealer Ton van Kuyk uit Noord Holland bekent?
Veel gelezen op deze site over distributie maar niet voor mijn blikkie, is het nou 120000 of 160000 ?
Ook schijnt het dat de airco installatie een zwak punt is, en wat is het onderhoud er van.
Alvast bedankt, Pablo


The Saint

Welkom Pablo, en gefeliciteerd met je nieuwe V70.

Zelf ben ik voor onderhoud van mijn vorige auto (850 T5) diverse malen bij van Kuyk in Alkmaar geweest. Voor de aankoop van mijn huidige V70 R heb ik wat informatie opgevraagd bij van Kuyk.
Mijn ervaring wat service en kennis betreft ben ik tevreden over van Kuyk. Of ze prijstechnisch ook goed (koop) zijn waag ik te betwijfelen, maar ik vind dat ook moeilijk te vergelijken.
Mijn gevoel is R iig positief over.

Groeten The Saint.
No shirt no shoes, no pinball

toycar

 ;D
Hoi Pablo, welkom in het forum.
Over Van Kuyk kan ik je niets melden, daarvoor woon ik te ver uit de buurt. Ik ben wel heel benieuwd naar jouw auto. Ongetwijfeld heb je al gelezen dat we FOTO'S willen zien.

daytonawim

Breng em morgen naar van Kuyk voor een niewe distributiesnaar (170 euro) excl eventuele spanrol of multi riem ( ben benieuwd)

Verder was ik best te vreden over de informatie die ik graag wilden hebben van mijn auto en bij het halen van onderdelen ( bakolie ) werd ik vriendelijk " gematst "


Keesjan

Hallo Pablo,

Welkom hier en gefeliciteerd met je nieuwe auto.
Vwb de distributie...staat er niet in je onderhoudsboekje wanneer die vervangen is? Anders is het een mogelijkheid om bij de dealer waar hij altijd in onderhoud is geweest, te vragen of zij een onderhoudshistorie willen uitdraaien. Altijd makkelijk om te weten of bepaalde dingetjes al aan de beurt zijn geweest. Verdamper, pomp, evt keerringen e.d.
Veel rijplezier ermee !

Keesjan

pablo

bedankt voor jullie reactie, foto's komen nog. vrijdag moet ik hem halen.