Mute funktie Big front SC 700 i.c.m. nokia carkit?

Gestart door R.Biesma, 07-02-2003 23:50:14

Vorige topic - Volgende topic

R.Biesma

Hallo,

Is er iemand die mij kan vertellen of er een mogelijkheid is om de Big front SC 700 in combinatie met een nokia carkit CARK 128 te voorzien van een mute funktie. De SC 700 heeft geen mute funktie maar ik heb me laten vertellen dat er toch een mogelijkheid bestaat dit te realiseren, maar welke ??????

Groeten
Richard,

Dreamer2

Er zijn (ook in Nederland) bij GSM webwinkels mutingdingen te koop. Ik kan het zo niet meer vinden, maar ik geloof dat een stukje electronica de mutepuls van je carkit gebruikt om je speakers los te koppelen van je radio. Je krijgt dus een boxje tussen je radio en je speakers
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

johan850glt170ps

Ja klopt is op elke radio toepasbaar, de firma Conrad levert hier een mooi systeempje voor.
Deze wordt tussen de ISO radiostekker geschakeld en werkt via de voorste speakers kost wel 51,50 euro.

www.conrad.com
of kijk in catalogus pag.311

Marcel

Beste Richard,
zelf heb ik ook een SC-700 radio en bij Belcompany in Duiven heb ik een standaard Nokia carkit laten inbouwen (voor toestel 3110). Als de telefoon onderweg gaat werkt de mute functie van de radio automatisch en verschijnt in de display "TEL". Verder ben ik niet echt technisch, hopelijk heb je er wat aan.
Groeten, Marcel.

DannyB

De gele mute draad van de Nokia kit aan pen 9 van stekker A (=de grote stekker)voor de 800/900 series, en waarschijnlijk ook de 700 versie.

Groeten Danny