Taxatie laten opmaken

Gestart door RoelNL, 24-03-2015 07:33:09

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Citaat van: henry classic v70 op 27-03-2015 11:07:26
Iets wat me bezig houdt is het volgende...
Stel dat ik mijn Sandstone ook laat taxeren maar wil de verzekering laten zoals het nu is: WA +
Dan maakt de taxatie toch niet uit wat betreft de hoogte van de huidige verzekeringspremie?

De bedoeling is ook geen andere verzekering af te sluiten maar puur om schade die door anderen wordt veroorzaakt. Joekel ik 'm zelf in de prak dan is dat gewoon dikke pech en moet ik maar beter uitkijken!!  :eusa_eh: :)

"UP" ;D

Is dat wel zo? Net zoals je bij veel verzekeringen niet kunt verzekeren tegen taxatiewaarde; gaat een tegenpartij dan wel zomaar uit van je taxatierapport of denken die ook dikke doei?
Ik ben trouwens bezig met taxatie en verzekering van de V70R naar de waarde. Dat kost me misschien allrisk straks een tientje meer per maand t.o.v. mijn huidige WA+ verzekering (bij Centraal Beheer).

Overigens: de afgelopen weken uitvoerig contact gehad met Joost Kam van Advies Verzekerd! Zeer tevreden gevoel over!

henry classic v70

Heb je geen taxatierapport en je wordt aangereden dan kan het neerkomen op de dagwaarde van de wagen, ook al staat deze er super netjes bij en is perfect onderhouden.
Om juist dat te voorkomen heb ik mijn wagen laten taxeren.
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Citaat van: )()()sT op 06-11-2015 14:56:09
Overigens: de afgelopen weken uitvoerig contact gehad met Joost Kam van Advies Verzekerd! Zeer tevreden gevoel over!

Zei ik je toch :)