autorai 2015

Gestart door louwrens, 05-04-2015 19:08:48

Vorige topic - Volgende topic

maruska

mist overigens wel het befaamde twr logo, dus zou de beesd auto kunnen zijn... ;D
maar in mijn beleving was dat een automaat, iemand ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Spin!

Citaat van: 855T5+ op 19-04-2015 13:03:23
Gek, dat we van de volvo850club/forum niet weten van wie die T-5R is op de autorai...niemand?
Maar wel een aparte Volvoliefhebber met een "T5-R".
Het is zo te zien ook niet de T-5R waar ik laatst met Fokke een fotoreportage van gemaakt heb.

Ik heb een vermoeden, zijn de stootstrips, handgrepen, dakrails en bumperdelen antraciet gespoten of zijn ze origineel?

www.vm-parts.nl

konniekip

Bij volvo bangarage in amsterdam zuidoost stond een hele tijd recent een cy estate, handbaK. je kan m herkennen aan het ontbreken van beschermfolie bij de linker achterdeur.

vincen tdi

kwam deze volgens mij net tegen op marktpkaats in een advertentie van noord holland auto uit opmeer
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

mehn

Citaat van: Spin! op 19-04-2015 21:36:01
Gek, dat we van de volvo850club/forum niet weten van wie die T-5R is op de autorai...niemand?
Het is zo te zien ook niet de T-5R waar ik laatst met Fokke een fotoreportage van gemaakt heb.

Ik heb een vermoeden, zijn de stootstrips, handgrepen, dakrails en bumperdelen antraciet gespoten of zijn ze origineel?

Volgens mij is dat dezelfde als een jaar of 5/6 geleden op de VKB stond. Daar hebben we toen een geintje mee uitgehaald ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Spin!

Citaat van: mehn op 20-04-2015 08:39:49
Citaat van: Spin! op 19-04-2015 21:36:01

Volgens mij is dat dezelfde als een jaar of 5/6 geleden op de VKB stond. Daar hebben we toen een geintje mee uitgehaald ;D

Ja dat kan ik me nog herinneren, die platen zijn eender maar weet bijna zeker dat het niet dezelfde banaan is. Had toen in ieder geval dubbele uitlaat.

www.vm-parts.nl

Jan_D.

Citaat van: konniekip op 19-04-2015 21:55:10
Bij volvo bangarage in amsterdam zuidoost stond een hele tijd recent een cy estate, handbaK. je kan m herkennen aan het ontbreken van beschermfolie bij de linker achterdeur.

Een paar maanden terug stond er een automaat met iets meer dan 20.000km op de teller. Interieur als nieuw, wel twee kleine deukjes in het dak, vlak voor de achterklep. Kenteken 5-XTK-??. Hoort bij de privécollectie van de eigenaar van het bedrijf.

Laguna-S60R

Niemand opgevallen dar er bij de omschrijving stond dat het een ' 4 cilinder' was :P
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

louwrens

Ja zeker..   viel me meteen op.. 4 cilinder pfff...

Was een super orginele t5r..

grijzev70tdi

Ken wel meer 850 vier cilinders
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Bert 02.02.159

Misschien is t wel gewoon een nepper uit zweden?

In ieder geval is t niet de mooiste van Nederland :) :)

maruska

T-5R

LekkeRRRR

...want die staat bij Bert in de schuur ..

Bert 02.02.159

Citaat van: LekkeRRRR op 22-04-2015 19:48:44
...want die staat bij Bert in de schuur ..

Jij snapt t ;-)

maruska

i dont agree, maar goed, wie ben ik :)
T-5R