ollie7 stelt zich even voor.

Gestart door Ollie7, 06-04-2015 05:44:26

Vorige topic - Volgende topic

Ollie7

Hallo,

Ik ben sinds 1 april lid, nee echt waar. lol
In 2008 heb ik mijn eerste Volvo gekocht, de 440 1.8i e2 gle.
Het ding overgekocht van een concertzaal directeur. In nieuwstaat en zeer tevreden mee gereden. Was lekker los en zeer vlot voor een karretje uit 1992. Toen gekocht omdat ik ze als kind als politie auto heel cool vond.  Reden verkoop: Toch nét niet pittig genoeg, hehe.  :evil:

(mijn eerste auto was een  '87 opel ascona...echt een rotbak. mijn 2e een mazda 2.0 626 uit 1991. lekkere kar maar ik was te jong en kon het ding niet rijden qua knaakjes....de 440 was de 3e.)

Na de 440 een, 460 gekocht, een goed jaar afgeragd omdat het ding net iets te rot was. niet meer de moeite. Daarna weer een 440 gekocht uit 1997. Helaas begon die echt hard te lekken...ook geen zin om er iets aan te laten doen...de APK zou binnen 2 weken zijn verlopen. Was wel een erg mooie olijfgroene sportsline met halflederen bekleding/airco etc....heel jammer eigenlijk.

Nu heb ik eindelijk een auto waarin ik écht het gevoel heb alsof ik rijdt.
Een heel mooie volvo 850 2.5i 20V GLT alter 1 uit 1993. (170 pk)
Ik heb het ding zowaar op het kamp gekocht en had best een bevooroordeeld gevoel wel. Toen ik aankwam en zag hoe goed de auto eruit zag had ik weer wat meer vertrouwen. (1 jaar APK net nieuw erbij) De man vroeg 750 euro.  Bij het proefritje het volgende: Kraak bij rechtervoorwiel, (rubbers of iets...zien wel boeit niet, kan niet veel zijn.) handrem redelijk/nog goed voor jaar of iets dus, ga ik ook fiksen...nog geen no go...Wel de bekende 850 tik in het blok maar ik lees dat dat aan de olie kan liggen. Verder loopt blok als een zonnetje) en trekt ook goed door.(285000km) Handmatige versnelling ook goed. Het interieur is werkelijk Feilloos!!!  half leder. klokjes/knopjes werken allemaal. rechtsvoor héel lichtjes wat roest op het paneel bij de spatlap. niets naars. (onder de motorkap ziet alles er ook goed uit). foto's volgen (weet nu denk ik hoe het moet) uiteindelijk die heerlijke slee gekocht voor 625 euro. tot nu toe de verwachte dingen die gaan komen zijn geen ramp zover ik kan zien/merken.
Cheers en jullie horen wel als er wat is met mijn Blue Vortex (jaja mijn 850 heeft een naam, lol)
Verder ben ik 36. Brabant, muzikant en doe het zelf autoprutsfreak. Ik moet ook een paar van die gele Moose stickers hebben. Op mijn laatste 440 zat een volvo forum sticker toen ik 'm kocht en twee van die gele moose. (misschien kent iemand die volvo 440 nog...px-fs-12)

De scheur in de voorruit komt omdat er op de terugweg na de aankoop van de Volvo een duif besloot een zelfmoord poging te doen op de snelweg terwijl ik 130 reed (vloog er zo tegenaan dat rare beest...zou het hem gelukt zijn?....

Boeijke

Welkom,

Welke hoek van Brabant kom je?
Nog even [ img ] VOOR je foto linkjes zetten ook en je foto's zullen zichtbaar zijn.  ;D
(Wel de spatie tussen het haakje en het woord img weg laten)

Voorbeeld

V70geRwin

Ben

Ollie7

Ik kom uit Boxtel (vlak bij eindhoven/best enzo) @Boeijke

Ollie7

@Ben, Dank je...zal snel eens wat stickers gaan bestellen.

Ollie7

Ik Zal de foto's er bij zetten mét IMG ervoor .cheers

V70geRwin

Ollie7

Citaat van: V70geRwin op 07-04-2015 11:52:42
Citaat van: Ollie7 op 07-04-2015 11:52:08
http://i58.tinypic.com/1zfo9rm.jpg

Een dakkie is zo heerlijk  :eusa_clap:

Een dakkie is heerlijk inderdaad! Alleen even de "headliner" weer netjes plakken. (is helemaal los en zit tussen het dak gevrot nu. (ga ik overigens vandaag weer netjes maken zelf