DSTC - Anti Skid C30

Gestart door 850-2.520V-Driver, 06-04-2015 15:05:51

Vorige topic - Volgende topic

850-2.520V-Driver

Help :(

Sinds gisteren ineens een Anti-skid melding en de DSTC is nu uit >:( uiteraard als de auto ff hard nodig is.
Iemand enig idee waar ik die sensor precies kan vinden? Achter de modderkuip ofzo?

Kan ik beter helemaal ergens anders ff naar kijken of iemand die zou willen kijken omg. Eindhoven?

Hoop dat het hier in off-topic mag...

Dank en groet

Sbv

begin eens met uitlezen.

Wanneer kreeg je de melding ? bij maximaal uitsturen toevallig?
het kan stuurhoeksensor zijn eventueel

850-2.520V-Driver

Citaat van: Sbv op 06-04-2015 15:25:13
begin eens met uitlezen.

Wanneer kreeg je de melding ? bij maximaal uitsturen toevallig?
het kan stuurhoeksensor zijn eventueel

Thanks, 'gewone' odb lezer geeft niks... Melding is gekomen nadat m'n rechtervoorwiel een tik kreeg nadat ik uit moest wijken voor iemand....

grijzev70tdi

Kan van alles zijn, beetje algemene melding. Even met Vida uitlezen.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

850-2.520V-Driver

Ik was er al bang voor, ik breng 'm maar asap weg, mag de garage 't oplossen...
Morgen beperk ik me maar tot de remklauw rechtsvoor van de N, das meer wat voor mij :) Vervelend, 2 auto's deels buiten bedrijf...

grijzev70tdi

Je kunt hem er opzich wel om gebruiken hoor. Bij onze vorige D5 brande hij ook wel eens, met name na beetje glieren en glijden in de sneeuw
Grolsch, het klinkt al lekkerder

850-2.520V-Driver

Citaat van: grijzev70tdi op 06-04-2015 18:49:46
Je kunt hem er opzich wel om gebruiken hoor. Bij onze vorige D5 brande hij ook wel eens, met name na beetje glieren en glijden in de sneeuw

Durf er ook wel mee te rijden maar er brand nu ook een motorstoringslampje bij. Allemaal geen zin in, autootje draait dik 1000 km per week en moet dus gewoon goed zijn ;)

850-2.520V-Driver

Vandaag gefixed, het bleek de EGR klep. Geen pijl op te trekken dus... Gelukkig weer 2 rijdende auto's.. nu achter een grote beurt en distributie voor de N aan. Pfff, Volvo's >:( ;)