kachelradiator

Gestart door jaap, 09-02-2005 14:37:23

Vorige topic - Volgende topic

jaap

Een tijdje terug had ik een topic geopend over mijn beslagen voorruit.

Ik ben er nu achter wat de oorzaak is nl: een kapotte kachelradiator, dit is de oorzaak geweest van het beslaan van alle ruiten bij mij in de auto.

Om de kachelradiator te vervangen dient heel het dashbord gedemonteerd te worden. De auto is dan de hele dag in de garage.

En wat kost zoiets nou......nounou. ??? ???
Helemaal niks, het valt allemaal onder garantie :D

Wat dat betreft kom ik er goed voor weg.
Dit is  het voordeel als je een auto via een officieele dealer(lees buitenweg Naarden) koopt.

En het allerleukste is dat Buitenweg het werk uitbesteed aan een dealer bij mij in de buurt, zodat ik geen 220 km heen en weer hoef te rijden.

Hulde en petje af voor Buitenweg in Naarden waar de koffie goed smaakt!
(Nou had ik graag zo`n buigende smilie willen plaatsen maar dat lukt niet.)

jaap
Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ed

Fijn dat je nog garantie hebt in elk geval. Overigens hoeft volgens mij niet het hele dashbord eraf, maar alleen het onderste deel. Zie de perikelen op het forum van een half jaar geleden.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

mehn

Citaat van: ed op 09-02-2005 14:50:43
Fijn dat je nog garantie hebt in elk geval. Overigens hoeft volgens mij niet het hele dashbord eraf, maar alleen het onderste deel. Zie de perikelen op het forum van een half jaar geleden.

Het hele dashboard geldt voor de airco-verdamper.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

jaap

welke perikelen zijn dat Ed?
Ik kan ze nl niet vinden

mehn

Citaat van: jaap op 09-02-2005 16:29:42
welke perikelen zijn dat Ed?
Ik kan ze nl niet vinden

Zoek even op postings van TTT242 met als trefwoord "kachelradiator"  ;)

<edit>
HIER dus, inclusief foto's
</edit>

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ed

Die bedoel ik inderdaad.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

thecrew

Hee Jaap,
Topdealer he, zit er ook al een tijdje. Zee coulant altijd. PS Je oude 850 rijdt nog steeds probleemloos. :-)

jaap

Citaat van: thecrew op 09-02-2005 22:27:49
Hee Jaap,
Topdealer he, zit er ook al een tijdje. Zee coulant altijd. PS Je oude 850 rijdt nog steeds probleemloos. :-)

Ha leuk the crew,

Hoeveel km heeft de oude dame inmiddels op klokken?
Ze is zeker goed voor 750000 km :o
Is de nieuwe eigenaar overigens al lid?
Helaas zit Buitenweg niet in de buurt, want ik ben er zeer tevreden over.

Jaap