Chippen GLT 20v

Gestart door swobbes, 30-04-2015 18:47:02

Vorige topic - Volgende topic

swobbes

Weet iemand toevallig waar een chip te krijgen is voor een 20v?
Of een bedrijf wat kan chippen en meteen de toeren begrenzer kan verhogen?

Het is voor de crosserij dus niet een motor die nog een ton of wat mee moet!  ;)
Volvo C70 T5 1998

NinaPaul

Zonde van het geld als je het mij vraagt, winst is er niet echt te halen, je bent beter af met goede banden kopen ;)

Maar vrijwel alle tuners zullen dit kunnen.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

henry classic v70

Ik zou Sjoerd (Hunterparts) eens benaderen, volgens mij doet (of deed) hij ook autocross met Roffels..
Weet je vast te vertellen wat de beste optie is.

Banden hebben alleen betrekking op de soort grond waar je rijdt (soort profiel en omtrek)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

leons850

Schutten een pb sturen.
die kan de toerenbegrenzer absoluut voor je verhogen.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

swobbes

Citaat van: henry classic v70 op 30-04-2015 20:54:03
Ik zou Sjoerd (Hunterparts) eens benaderen, volgens mij doet (of deed) hij ook autocross met Roffels..
Weet je vast te vertellen wat de beste optie is.

Banden hebben alleen betrekking op de soort grond waar je rijdt (soort profiel en omtrek)

Klopt, maar sjoerd rijd met een t5 en programmeerbare ecu.
Banden zijn al rallybanden :)
Volvo C70 T5 1998

henry classic v70

Maar Sjoerd zou je toch wel iets kunnen vertellen wat handig is om te doen?
De vraag met chippen is hoeveel pk's je nu hebt en hoeveel je erbij wil en is dat "haalbaar" met je huidige set-up.

Unigom is je waarschijnlijk ook bekend?
Rallybanden zijn alleen goed voor de harde banen, zand en klei gaat veel beter met 4 rij-noppen van Unigom.
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

swobbes

Klopt, wij rijden alleen harde banen ;)
Volvo C70 T5 1998