320mm Group-buy conversie-kit inschrijving geopend

Gestart door RoelNL, 06-05-2015 07:48:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gero

#105
Citaat van: 760Turbo op 25-08-2015 20:23:08
Citaat van: RabbitGT op 23-08-2015 08:06:08
Ik had begrepen dat RoelNL nog wel een keer als contactpersoon wil optreden, zo niet dan doe ik dit ook zonder moeite ;)
Ik zal in ieder geval even een lijstje toevoegen, het minimum af te nemen aantal is 5 setjes.

1) Rabbitgt
2) t_w
3) 760Turbo
4)
5)




V70R^2

#106
Heren, wegens gewijzigde plannen(verkoop van een classic V70R AWD en aanschaf V70N T5), bied ik mijn NOG ONGEBRUIKTE set aan.

Zwarte brackets, en de bevestigingsbouten (verzonken).

Setje compleet incl verzenden doet nu +/- 120 euro, dus daar gaan ze voor weg, ze kunnen vandaag nog op de post!

Groet,
Adriaan.


Edit: brackets vergeven.

t_w

1) Rabbitgt
2) 760Turbo
3) Gero
4)
5)


Ik ben reeds voorzien, via de post hierboven...


Hiker

#108
1) Rabbitgt
2) 760Turbo
3) Gero
4)
5)

Van de lijst gehaald. Voor mij bij nader inzien niet interessant.
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

gero

Citaat van: gero op 29-08-2015 23:06:22
Citaat van: 760Turbo op 25-08-2015 20:23:08
Citaat van: RabbitGT op 23-08-2015 08:06:08
Ik had begrepen dat RoelNL nog wel een keer als contactpersoon wil optreden, zo niet dan doe ik dit ook zonder moeite ;)
Ik zal in ieder geval even een lijstje toevoegen, het minimum af te nemen aantal is 5 setjes.

1) Rabbitgt
2) t_w
3) 760Turbo
4)
5)

Ik heb mijzelf van de lijst gehaald





RabbitGT


Ik had begrepen dat RoelNL nog wel een keer als contactpersoon wil optreden, zo niet dan doe ik dit ook zonder moeite ;)
Ik zal in ieder geval even een lijstje toevoegen, het minimum af te nemen aantal is 5 setjes.

1) 760Turbo
2)
3)
4)
5)


Inmiddels ben ik ook voorzien van een andere set remmen en stap ik uit deze GB.





AshDVS

Het lijkt erop dat GB3 mag niet vooruit.
Als iemand vragen heeft over de conversie, kan ik alle vragen te beantwoorden.

Edj

ik ben evt ook geïnteresseerd.
Maar eerst kijken of ik de juiste set compleet kan vinden voor en schappelijke prijs.
Mocht GB3 tot nog een extra koper nodig hebben dan graag een pb
Ex '97'98 V70tdi    Ex V70d5 black sapphire   Ex XC90 D5

diederickvolvo

Haha ik heb precies hetzelfde als edj, dus dan zou ik wel mee willen doen.

AshDVS

We kunnen verzenden twee sets samen naar één adres en op zijn minst zou je besparen op de transportkosten?

TommyD

Ik wil de plannen niet verstoren.. Maar ik zet mijn conversie setje te koop, het wordt voor mij toch gewoon een 302 setje. Stuur maar een berichtje als iemand hem wil overnemen (of misschien wel een soort van ruil deal met 302).

Groet!

fransb85

Ik heb vandaag de V50 klauwen bij rima gekocht, alleen zitten er twee verschillende ophangbeugels bij! Bij afhalen helaas heb ik dit even gemist want het zouden gewoon twee dezelfde klauwen zijn... de ene ophangbeugel is inderdaad zoals op het plaatje van DVS met M12x1.75, de andere is met M14 volgens mij. Kan ik morgen dus weer terug naar Druten om dit om te ruilen. Of heeft iemand nog zo'n extra beugel liggen op de as Amersfoort/Utrecht/Amsterdam?

remeeus

Dat is vervelend, dit betekend dat je een klauw van een V40 hebt, is geen punt ik had er twee, ik ben er mee terug naar rima gegaan en mocht zonder problemen de brackets ruilen. De klauwen zijn namelijk identiek

Groeten Pim

fransb85

Ah ja ik dacht al dat het waarschijnlijk een nieuwer type was. Morgen maar even snel omruilen dan. Dank!

AshDVS

Als ik van enige hulp aan iedereen die overweegt de conversie kan zijn, vraag dan via PM of e-mail.
Ik ben altijd blij om vragen te beantwoorden en te oefenen mijn nederlands.