320mm Group-buy conversie-kit inschrijving geopend

Gestart door RoelNL, 06-05-2015 07:48:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

V70geRwin

Citaat van: LeoZandvliet op 09-07-2015 17:37:27
Citaat van: V70R^2 op 08-07-2015 14:28:26
Klauwen 160 euro (incl. borg aangezien je niets terug stuurd) per stuk bij skandix.de, er staat huismerk maar ik kreeg ATE geleverd toen ik voor 302mm klauw een order had geplaatst destijds.

Durf de gok wel te wagen, maar heb ze voorlopig nog niet nodig...

Ik heb Skandix gemaild met de vraag wat voor merk hun 'huismerk' is, en kreeg dit als antwoord terug:

CiteerI´m sorry, I don´t know. As these are remanufactured calipers there can be different brands inside the box.

Dus die gok ga ik persoonlijk niet wagen

Remanufactored.
Wat maakt het merk dan nog uit?

V70geRwin

Citaat van: V70R^2 op 09-07-2015 17:42:49
Duidelijk dus, al zal de revisie ook niet met OEM meteriaal zijn al is de klauw wel OEM ATE.

Dat is.de.goede.vraag dus.

LeoZandvliet

Nou ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ga de klauwen maar gewoon bij m'n garage bestellen, dan heb ik tenminste gegarandeerd ATE.
Hebben jullie verder alle spullen al?
Volvo 850 2.3 T-5R DOP - 1996

Kennesje

Ik heb vandaag bij autorima een set klauwen gehaald is ate met brackets er bij bij elkaar €100

spijky

Dat is geen geld. Zeker de juiste?
Volgens mij heeft volvo ook nog 300mm set.
Die kreeg ik destijds ook veel aangeboden via onderdelen zoeker.
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

Kennesje

Ik heb er duidelijk de maat van de schijven bij gezecht en de volvo nummers. Maar ik neem aan van wel jandeman heeft ze ook bij rima gehaald

AshDVS

het klinkt als iedereen gaat ok.
Vergeet niet, u bent altijd van harte welkom om me te contacteren als je vragen hebt.

RabbitGT

Ik ben opzoek naar een dergelijke adapter set, wil graag peilen of er animo is voor een nieuwe GB
Dus wie o wie wil nog meer remvermogen hebben ;)

AshDVS

We zijn blij om een andere groep te kopen doen als iemand is blij om het te organiseren en zijn het aanspreekpunt.

t_w

Ja, ik doe ook wel mee...
Onder het motto, beter laat dan nooit

RabbitGT

Ik had begrepen dat RoelNL nog wel een keer als contactpersoon wil optreden, zo niet dan doe ik dit ook zonder moeite ;)
Ik zal in ieder geval even een lijstje toevoegen, het minimum af te nemen aantal is 5 setjes.

1) Rabbitgt
2) t_w
3)
4)
5)

AshDVS

Zoals altijd, ik ben hier als iemand vragen heeft.
Ik ben blij om te helpen!

760Turbo

Citaat van: RabbitGT op 23-08-2015 08:06:08
Ik had begrepen dat RoelNL nog wel een keer als contactpersoon wil optreden, zo niet dan doe ik dit ook zonder moeite ;)
Ik zal in ieder geval even een lijstje toevoegen, het minimum af te nemen aantal is 5 setjes.

1) Rabbitgt
2) t_w
3) 760Turbo
4)
5)

Ik heb ook in interesse voor zo'n adapterset(als ik em zelf niet monteer dan sluis ik em wel door :eusa_shhh:)
855 T-5 aut. 1995 Lpi  420

RabbitGT


gero

#104
Ik heb ook wel interesse, was toch van plan om de remklauwen te vervangen.

groet

Audy