Zijn Columba Grafiet velgen zeldzaam?

Gestart door Rad, 12-02-2005 14:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Rad

Het is me gelukt om een setje Columba velgen (origineel T5) in de grafietkleurige uitvoering op de kop te tikken.
Wilde ze gelijk even showen.

Er zaten ook nog een paar goede Michelin Pilot Primacy's omheen, dus dit setje gaat als zomersetje fungeren naast mijn Persus velgen waar de winterbanden omheen liggen.

Ik vraag me af of er veel 850's rondrijden met Columba's in deze kleur, ben ze zelf nog nooit eerder tegen gekomen.

@®-

ik heb ze wel eens gezien in Amerika daar worden 850R's ook wel eens aangeboden met grafiet kleurige colombia's.

zie: www.autotrader.com

Maar in ieder geval mijn complimenten ik vindt ze erg mooi

elianmars

Ik ben wel benieuwd hoe ze er uit zien.
Iemand een foto er van?

Rad

Ehhh...ja...die foto's staan in de eerste post, via Imageshack. Maar volgens mij ligt die server er uit of zo.
Ik zal ze even op mijn eigen server zetten.

[edit] ze zijn weer zichtbaar...[/edit]

elianmars

Dat ziet er mooi uit!

Ik ben van plan mijn velgen (ook Columba) te gaan spuiten, omdat deze niet mooi meer zijn.
Vraag me af hoe die kleur zou staan onder een zilvergrijze... :P

thuur

Mooie velgen!

Maar waarom kiezen mensen er toch voor om (zeker bij lichtmetalo's) de loodjes aan de buitenkant te laten plaatsen ??? ? Het kan echt ook gewoon aan de binnenkant hoor!?

Gr 8)

Rad

Citaat van: thuur op 15-02-2005 13:32:29
Mooie velgen!

Maar waarom kiezen mensen er toch voor om (zeker bij lichtmetalo's) de loodjes aan de buitenkant te laten plaatsen ??? ? Het kan echt ook gewoon aan de binnenkant hoor!?

Gr 8)

Tsja...
Ik vraag ook altijd om plaklood te gebruiken, kan je volgens mij ook nauwkeuriger mee balanceren.

mehn

Citaat van: thuur op 15-02-2005 13:32:29

Jawel hoor  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

@®-

Hier een link naar een amerikaanse advertentie met een 850R met grafietkleurige Colombia's:

klik

Rad

@®-

ze zijn er ook in het geel met die wielen, sterker nog ik zag ook deze:

klik

ze draaien nog net niet als je stil staat :'(

Rad

Wel gaaf, zo'n rode T5-R  ;) Lijkt Boeijke wel!! ;D

Reitse

Citaat van: Rad op 15-02-2005 14:47:34
Wel gaaf, zo'n rode T5-R  ;) Lijkt Boeijke wel!! ;D
Hmm.. of is het tocht een échte R op de verkeerde velgen...

Volvo comfort

Rad

Volgens mij kan je bij jou nog gewoon door de achterramen heen kijken, toch?