MrPopo stelt zich voor.

Gestart door MrPopo, 14-05-2015 17:48:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MrPopo

Citaat van: 855T5+ op 19-05-2015 21:25:42
Zou er een groot verschil zijn met deze of deze? (behalve prijs dan?) ze werken niet met voorschakelweerstand en hebben waarschijnlijk geen E-keurmerk.., maar anders, ook 70mm (2,75inch) en 4 leds...ga ik nog wat induiken...

Zal waarschijnlijk gewoon hetzelfde zijn, maar dan niet met r87 schakel module erbij.
Is wel echt handig. Heb ik nu ook op m'n Audi en schakelt automatisch in bij starten motor.
Bij m'n huidige worden ze dan gedimd als je het licht aanzet.

855T5+

#31
Citaat van: MrPopo op 20-05-2015 08:09:21
Citaat van: 855T5+ op 19-05-2015 21:25:42
Zou er een groot verschil zijn met deze of deze? (behalve prijs dan?) ze werken niet met voorschakelweerstand en hebben waarschijnlijk geen E-keurmerk.., maar anders, ook 70mm (2,75inch) en 4 leds...ga ik nog wat induiken...

Zal waarschijnlijk gewoon hetzelfde zijn, maar dan niet met r87 schakel module erbij.
Is wel echt handig. Heb ik nu ook op m'n Audi en schakelt automatisch in bij starten motor.
Bij m'n huidige worden ze dan gedimd als je het licht aanzet.
Ah, juist ja, dat is wel goed, want formeel mogen DRL lampen niet tegelijk met de normale (dim!)verlichting branden, dus dimmen vermindert klaarblijkelijk het aantal lumen zodanig dat ze niet meer als DRL lichten aangemerkt worden? Dat verklaart tevens waarom er zoveel van die nieuwe auto's als het ware met een kerstboom rondrijden (idd Mercedes, Audi, VW, etc.), maar dat mag met dimmen dus? Geen discussie bedoeld, maar wel leerzaam, want dan is zo'n extra kastje en de kosten ervan wel zinnig natuurlijk, zelf iets bouwen zodat de DRL uitgaat als je de normale verlichting ontsteekt is ook zo wat. Maar dan kan je ze natuurlijk niet meer gebruiken als mistlampen, als dat al ueberhaupt mogelijk zou zijn geweest...tenzij je ergens een plusdraadje oid kunt sturen naar die dimunit ten teken dat de mistlampen aan staan en ze dan weer niet gedimd zijn, weet jij dat?
Volvo: Mutatis Mutandis


855T5+

#33
Citaat van: MrPopo op 19-05-2015 20:41:16
Xenon staat wel op m'n verlanglijst.

Evenals DRL's

Ga denk voor deze: http://www.ebay.de/itm/2x-LED-6000K-12V-DRL-Tagfahrlicht-8-SMD-RUND-70mm-TUV-FREI-R87-Modul-Volvo/281453182263?.........

Tipje voor mrPopo, vriendelijk bedold en voor de leesbaarheid: als je dit soort lange links voortaan tussen url tags zet en een tekst die het beschrijft erin zet, dan wordt de string niet zo lang en daarmee de pagina niet zo extreem breed, want op een iPad wordt dan fontje 3 ofzo, alleen leesbaar met een loep...ik heb als voorbeeld hieronder gezet heo je dat kan doen, laat in werkelijkheid alle spaties om de [ en ] s weg voor een blijvend effect:
[ url = jouw link ] een beschrijvende klikbare tekst [ / url ]
Met weggelaten spaties wordt dat dan:
Klik hier voor een voorbeeld van mooie LED DagrijverLichting

Groet en succes!

Dit kun je ook nog achteraf doen natuurlijk in je eigen teksten zodat de pagina's weer leesbaar worden...

Volvo: Mutatis Mutandis

855T5+

Citaat van: innocenti op 20-05-2015 10:28:58
Citaat van: MrPopo op 19-05-2015 20:41:16
Xenon staat wel op m'n verlanglijst.

Evenals DRL's

Ga denk voor deze: http://www.ebay.de/itm/2x-LED-6000K-12V-DRL-Tagfahrlicht-8-SMD-RUND-70mm-TUV-FREI-R87-Modul-Volvo/281453182263?......
Ik heb het setje thuis liggen. Deze drl lampen zijn niet waterdicht. Reflector na 1mnd gebruik dofgeslagen.
Slecht nieuws dus....
(kun je in het citaat de url verkorten?)
Volvo: Mutatis Mutandis

MrPopo

Bedankt voor de tip  ;D

Zo dan: Watervangende Drl's

Jammer hoor, maybe toch iets meer investeren in betere.

Deze: Waarschijnlijk gewoon dezelfde
Maar dan voor een Hollandse prijs.

innocenti

Je kan beter kijken om je mistlampen om te bouwen. MR16 ledlamp erin bijvoorbeeld. Is 12v. Alleen geen DRL keurmerk. Anders een goede LED H1 (X70) of H3 (850) in je mistlamp. Hebben mn broer en ik ook gedaan.

855T5+

#37
Citaat van: MrPopo op 20-05-2015 17:31:42
Bedankt voor de tip  ;D

Deze: Waarschijnlijk gewoon dezelfde
Maar dan voor een Hollandse prijs.

Ik heb even de missende slash aan ´t eind in de url geplakt...nu werkt ie wel hierboven in´t citaat... ;D

Er staat o.a. "met 6 maanden garantie", duh, dat zegt genoeg, dat is de wettelijke no-nonsense termijn,
maar in de regel krijg je meer garantie volgens Europees recht, nl. afgestemd op de verwachte levensduur van het onderhavige product,
door vele aanbieders standaard op 2 jaar gezet in schrift, maar dat is dus ook onzin.
Kennelijk verwacht de aanbieder dat ze na 6 maanden stuk gaan.
Nog een reden ze niet te kopen dus, zeker niet voor dat geld, als ze bij anderen de helft kosten....
Volvo: Mutatis Mutandis