T-5R heeft een check-up nodig! (Geholpen!)

Gestart door TommyD, 27-05-2015 02:18:26

Vorige topic - Volgende topic

TommyD

Hoi Allemaal,

Ik rijd nu dik een jaar heerlijk in mijn 850, na wat ups en downs (http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,75174.0.html) met de auto heb ik het gevoel dat het handig is om alles eens helemaal na te laten kijken. Afgelopen jaar heb ik zelf hier en daar wat dingen kunnen doen.. maar qua sleutelen en verstand van auto's is het allemaal niet groots. Daarbij heb ik niet echt de faciliteiten om dingen goed te onderzoeken.

Ben dus opzoek naar een adresje waar ik de volvo helemaal kan laten na kijken (heb wat vreemde geluiden bij afremmen, garage kan probleem niet vinden) en hier en daar kraakt en knakt het onderstel(?) wat.. Het liefste iemand of ergens waar ze uiteraard ervaring hebben met 850's. Als student zijnde, hard werkend om mijn fijne bak te blijven rijden vind ik het zonde om bergen geld naar de dealer te brengen (of is dit een advies?).

Ik hoor graag wat jullie mij aanraden!

(woon in Eindhoven, maar een stukkie rijden vind ik niet erg)

UserID6342

Als Nijmegen niet te ver voor je is, ben je welkom

hansje

de geneRaal

Blackstone under construction

Galactica

Ik kan Dirk342 aanbevelen.

Wat de anderen zeggen. Gewoon doen.  :)

StefanCJ

henry classic v70

Citaat van: TommyD op 27-05-2015 02:18:26
Hoi Allemaal,

Ik rijd nu dik een jaar heerlijk in mijn 850, na wat ups en downs (http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,75174.0.html) met de auto heb ik het gevoel dat het handig is om alles eens helemaal na te laten kijken. Afgelopen jaar heb ik zelf hier en daar wat dingen kunnen doen.. maar qua sleutelen en verstand van auto's is het allemaal niet groots. Daarbij heb ik niet echt de faciliteiten om dingen goed te onderzoeken.

Ben dus opzoek naar een adresje waar ik de volvo helemaal kan laten na kijken (heb wat vreemde geluiden bij afremmen, garage kan probleem niet vinden) en hier en daar kraakt en knakt het onderstel(?) wat.. Het liefste iemand of ergens waar ze uiteraard ervaring hebben met 850's. Als student zijnde, hard werkend om mijn fijne bak te blijven rijden vind ik het zonde om bergen geld naar de dealer te brengen (of is dit een advies?).

Ik hoor graag wat jullie mij aanraden!

(woon in Eindhoven, maar een stukkie rijden vind ik niet erg)

Dan is Dirk het juiste adres!
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

TommyD

Citaat van: Dirk342 op 27-05-2015 07:12:00
Als Nijmegen niet te ver voor je is, ben je welkom

Bedankt voor de reacties!

Dirk, ik zal je even een pb sturen :)